خبرهای داغ:
نماینده شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس:

مبانی حرکت در استان باید بر اساس استعداد و پتانسیل باشد/ نگاه مدیریت استان نگاه متوازن باشد

نماینده شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس، در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان سمنان گفت: ما مبنای حرکت را بر باید اساس استعداد و پتانسیل قرار دهیم، مبنای حرکت در کشور سرمایه گذاری بخش خصوصی است. نگاه ما به این است که نگاه مدیریت استان نگاه متوازن باشد و همه پتانسیل‌ها را ببیند.
کد خبر: ۸۹۷۶۱۵۷
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مهمترین نکات مطرح شده در سخنان دکتر حسینی شاهرودى، نماینده مردم شهر‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان سمنان که در سالن جلسات ولایت فرمانداری شهرستان شاهرود برگزار شد در سخنانی با اشاره به نقش شورای برنامه ریزی استان اظهار کرد: نقش شورای برنامه ریزی بر همه ما مشخص است، آیا قوانین آن را اجرایی و عملیاتی می‌کنیم؟ نقشی که بر اساس آمایش سرزمینی است. نقشه راهی که باید در برنامه ریزی مد نظر قرار دهید تا در زمان مشخص به هدف مشخص برسیم.
وی افزود: سهم ما در استان و شهرستان و بخش‌ها در توسعه و نیز رصد آن در افق برنامه ۵ ساله در شورای برنامه ریزی است که در نهایت به توزیع اعتبار و هزینه کرد و رصد رشد و توسعه می‌انجامد.
حسینی شاهرودی خاطر نشان کرد: ما آمایش سرزمینی نداشته ایم و بر اساس ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود برنامه ریزی نکرده و همت و اراده‌ای برای حرکت نداشته ایم.
وی تصریح کرد: ما مبنای حرکت را بر باید اساس استعداد و پتانسیل قرار دهیم، مبنای حرکت در کشور سرمایه گذاری بخش خصوصی است. نگاه ما به این است که نگاه مدیریت استان نگاه متوازن باشد و همه پتانسیل‌ها را ببیند.
نماینده شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه در شهرستان هاى شاهرود و میامى، پتانسیل هایی، چون راه، راه آهن و فرودگاه وجود دارد تاکید کرد: باید برنامه ریزی برای ورود سرمایه گذاران ایجاد شود.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه میزان صادرات ما بالای ٥٠ درصد است، اما تاکنون اقدامی برای ایجاد پایانه صادراتی صورت نگرفته است، اگر معدن پتاس طرود را فعال کنیم، مشکل بسیار زیادی از اشتغال حل خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها