خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی سپاه ناحیه گرمسار:

ملت ایران آزمون‌های دشوار را با سربلندی می‌گذراند

کارشناس سیاسی سپاه ناحیه گرمسار گفت: اعتراضات و نا آرامی‌های اخیر امتحان بزرگی برای ملت فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی بود که الحمدالله مانند آزمون‌های دشوار گذشته این ملت، سرافراز و سربلند از آن بیرون آمدند.
کد خبر: ۸۹۷۶۱۲۸
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳

حجت‌الاسلام مهدی مقربی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار، در خصوص نا آرامی‌های دی ماه سال جاری اظهار کرد: اتفاقات روزهای اخیر برای مردم، مسئولین، دشمنان و دوستان انقلاب اسلامی در سراسر جهان جای بسی تأمل داشت.

وی تصریح کرد: اعتراضات و نا آرامی‌های اخیر امتحان بزرگی برای ملت فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی بود که الحمدالله مانند آزمون‌های دشوار گذشته این ملت، سرافراز و سربلند از آن بیرون آمدند.

کارشناس سیاسی سپاه ناحیه گرمسار تصریح کرد: مردم ما به نیکی می‌دانند هرگاه که شعارها و مطالبات معیشتی و اقتصادی و اجتماعی‌شان توسط عوامل معلوم‌الحال رنگ و بوی امنیتی و ساختار شکنانه به خود بگیرد نه تنها گشایشی در امور اقتصادی و اجتماعی ما ایجاد نخواهد شد بلکه مانند ریختن آب در آسیاب دشمن است و فضای جامعه را به سمتی می‌برد که دیگر مجالی برای طرح و تحقق مطالبات اقتصادی و معیشتی نیست.

وی ضمن اشاره به مطالبات به حق مردم در خصوص مسائل معیشتی خاطرنشان کرد:عموم جامعه ایران امروزه با مشکلات سخت معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند، حال بخشی از این مردم نیز به برخی از مؤسسات مالی و اعتباری اعتماد کردند و تمام پس‌انداز زندگی‌شان را به این مؤسسات سپردند تا از راه سود سپرده‌هایشان امرارمعاش کنند.

مقربی گفت: برخی از سپرده‌گذاران نه تنها به هدفشان نرسیدند بلکه این مؤسسات قادر به باز پس دادن اصل پول مردم هم نشدند و این طبیعی است که مردم هم به این سوء مدیریت و بی‌قانونی و بدعهدی واکنش نشان دهند؛ اما این موضوعات و مسائل هیچ سنخیتی با اهانت‌های صورت گرفته به اماکن مذهبی و اقدامات ساختار شکنانه  ندارد.

وی با اشاره به سوء استفاده‌های داخلی و خارجی نسبت به نا آرامی‌های اخیر افزود:از حوادث و نا آرامی‌های اخیر هم در داخل کشور و هم در خارج کشور گروه‌های مختلفی با اغراض متفاوت سوءاستفاده کرده و ماجرا را مصادره به مطلوب کردند.

کارشناس سیاسی سپاه ناحیه گرمسار با اشاره به سوءاستفاده‌های خارجی از نا آرامی‌های اخیر خاطرنشان کرد:همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد گروه‌ها و جریانات معاند نظام جمهوری اسلامی سعی بر گسترده ساختن فضای میدانی و رسانه‌ای این اعتراضات داشتند.

وی گفت: شاهزاده پرحاشیه سعودی و گروهک منفور منافقین که امروزه نسبت به گذشته در ارائه خدمات به دشمنان ملت ایران در پست‌ترین جایگاه خود قرار دارند، در این اعتراضات نقش داشتند.

مقربی اظهار کرد: از این جهت منافقین در پست‌ترین جایگاهی که می‌توانستند داشته باشند قرار گرفتند که در گذشته به دشمنان درجه یک و اسم و رسم دار جمهوری اسلامی مثل امریکا و رژیم صهیونیستی سرویس ارائه می‌دادند اما اکنون هم پیاله شاهزادگان متوهم سعودی شده‌اند که خود مفتخر به  نوکری امریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها