خبرهای داغ:
فرمانده جدید سپاه استان سمنان:

سپاه خاضعانه در کنار مردم و مقتدرانه در مقابل دشمنان خواهد ایستاد/ اینک نوبت مسئولان است

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاضعانه در کنار مردم و مقتدرانه در مقابل دشمنان انقلاب خواهد ایستاد.
کد خبر: ۸۹۷۳۷۰۴
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار حسن حسن زاده فرمانده جدید سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه استان که با حضور جمعی از مسئولان و خانواده های معظم شهدا در سمنان برگزار شد با اشاره به جایگاه ممتاز استان سمنان از لحاظ شاخص های ایثارگری در کشور اظهار کرد: استان سمنان با تقدیم 3 هزار شهید گلگون کفن، نقش مهمی در هشت سال دفاع مقدس برعهده داشته است و این استان از لحاظ تعداد شهدا نسبت به جمعیت در جایگاه سوم کشور قرار دارد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: این استان همچنین از لحاظ تعداد رزمندگان اعزامی به جبهه های حق علیه باطل در جایگاه نخست و از لحاظ تعداد ایثارگران نیز در جایگاه دوم کشور قرار گرفته است.

حسن زاده با بیان اینکه مردم استان در استمرار انقلاب اسلامی و حمایت از رزمندگان جبهه مقاومت نیز نقش مهمی برعهده داشته اند گفت: تمام این ویژگی ها حاکی از آن است که مردم استان با تمام وجود در حفظ و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی تلاش کرده اند که این مهم وظیفه مسئولین استان را سنگین تر می کند.

وی با یادآوری سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان سمنان در آبان ماه سال 85 تصریح کرد: رهبر انقلاب در سفر به استان سمنان ویژگی های برجسته ای را برای مردم این استان بکار بردند که دانش پژوهی و دینداری از مهمترین آنها بود.

فرمانده سپاه استان ادامه داد: بنده در ماموریتهای مختلف با نیروهای سپاه و بسیج استان سمنان همرزم بوده ام و ولایتمداری، کار جهادی و تلاش این عزیزان را از نزدیک مشاهده کرده ام.

حسن زاده با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم گفت: رهبر انقلاب در این دیدار فرمودند باید بخاطر بصیرت و موقع شناسی ملت ایران، هزاران بار شاکر خداوند متعال باشیم.

وی با بیان اینکه مردم ایران در روزهای اخیر یکبار دیگر نقش خود را در دفاع از ارزش های انقلاب به بهترین شکل ایفا کردند اظهار کرد: اینک نوبت به مسئولان و مدیران کشور رسیده است تا وظیفه خود را برای رسیدگی به مشکلات مردم انجام دهند.

فرمانده سپاه استان افزود: امروز مسئولان باید سراسیمه و با جدیت به مشکلات مردم رسیدگی و تکلیف خود را نسبت به انقلاب ادا کنند.

حسن زاده با تاکید بر اینکه سپاه، خاضعانه در کنار مردم و در خدمت به آنها خواهد بود خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی دیگر با جدیت و اقتدار کامل در کنار مردم و در مقابل دشمنان، در کنار ایران و در برابر ضد ایران و در کنار ولایت و در مقابل ضد ولایت خواهد ایستاد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها