حجت الاسلام مهدی زاده:

حماسه های ملی و اسلامی تاریخ کشورمان را می سازد

روحانی مستقر در شهر آبش احمد در جمع بسیجیان پایگاه نرگس آتی کندی گفت: حماسه 9 دی، یک روز ویژه و ماندگار در تاریخ ایران اسلامی به حساب می آید، به عبارت دیگر حماسه های ملی و اسلامی تاریخ کشورمان را می سازد.
کد خبر: ۸۹۷۱۲۶۶
|
۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مهدی زاده افزود: حماسه تاریخی نهم دی نمایشگاه غیرت ملی ایرانیان در دفاع از نظام اسلامی دربرابر بی سابقه ترین شیطنت دشمنان انقلاب و ورود فتنه گران به حریم عاشورا نمود این شیطنت و سرمایه گزاری کلان بود.

وی ادامه داد: در مقابل مردم نیز با همه وجود و با کثرتی مثال زدنی به مقابله برخواستند چراکه از یک سو به عمق انحراف آن ها پی بردند و از سوی دیگر دریافتند که فتنه گران گمان می کنند به اعتبار رایی که از مردم ستانده اند جایگاه محکمی دارند، پس باید به آن ها گفته می شد که رای پای صندوق تا زمانی اعتبار دارد که رای دهنده، رفتار ستاننده رای را با ارزش های خود همخوان ببیند.

حجت الاسلام مهدی زاده اظهارداشت: اغتشاشات اخیر در چند شهر از سر عصبانیت دشمنان از پیروزی محور مقاومت در برابر آ نهاست و همه ابزار تبلیغاتی و حمایتی را به کار گرفتند تا اتحاد و وحدت و باور مردم و اصل نظام را نشانه بگیرند ولی باز هم مردم با شناخت به موقع فتنه آن را خنثی خواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار