خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه قاین:

ولایت مداری وبصیرت مردم باعث ماندگاری 9دی شد

فرمانده سپاه قاین گفت: آنچه چیزی که باعث شد 9دی شکل بگیرد واین حماسه در تاریخ ماندگار شود ولایت مداری وبصیرت مردم بود .
کد خبر: ۸۹۶۹۱۹۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، برات زاده فرمانده سپاه قاین در همایش روز بصیرت در جمع بسیجیان شهرستان قاین در مصلی نمازجمعه  اظهارکرد:یکبار دیگر با حضور خودمان در این تجمعات که به منظور گرامیداشت  9دی برگزار شده ا ست برای دفاع از ارزشهای اسلامی وخون مطهر شهدا و در حمایت از ولایت فقیه فریاد می زنیم.

وی بابیان این که آنچه چیزی که باعث شد 9دی شکل بگیرد واین حماسه در تاریخ ماندگار شود ولایت مداری وبصیرت مردم بود .

فرمانده سپاه ناحیه قاینات  درادامه گفت: این روز همانند 13آبان و22بهمن وروزقدس  درتاریخ ماندگار شد واین روز بی نظیردرتاریخ  به همت مردم به ثبت رسید.

برات زاده درادمه بیان داشت: آنچه که باعث برپایی راهپیمایی در دفاع از ارزش های اسلامی بود ایمان واعتقاد مردم به خداوند متعال بود ومردم زمانی که احساس کردند حیثیت وآبروی نظام خدشه دار شده است به صحنه آمدند واز انقلاب و ارزشهای انقلابی که نشات گرفته از مکتب ماست دفاع کردند .

فرمانده سپاه قاین بیان داشت : مردم با بصیرت  درعاشورای حسینی ودر برابر عده ای فریب خورده وبی بصیرت وتحت افکار غربی ها  که به خیمه های اباعبدالله هم رحم نکردند،با اقتدار ایستادند وباعث ماندگاری 9 دی شدند.

وی ولایت مداری مردم را  از دیگر مواردی دانست  که باعث ماندگاری این حماسه شد وگفت: مردم به امام وانقلاب اعتقاد داشتند وجانانه تا پای دفاع از انقلاب آمدند و  از ولایت دفاع کردند واین روز در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها