خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

فقدان نظام جامع اطلاع رسانی برای نشان دادن پیشرفت های انقلاب

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: متاسفانه ما فاقد یک نظام جامع اطلاع رسانی هستیم و از طرف دیگر یک نظام انسجام یافته و طراحی شده عملیات روانی علیه انقلاب اسلامی و تخریب چهره انقلاب اسلامی کار می کند و این خود یک چالش جدی است.
کد خبر: ۸۹۶۸۹۴۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه تفکیکی بین ملت و نظام سیاسی کشور وجود ندارد گفت: بعد از دفاع مقدس انگلیسی ها تحقیقی انجام دادند با این موضوع که چرا ایرانیان با وجود نوپا بودن انقلاب در جنگ پیروز شدند و در بررسی ها گفتند سه عامل باعث این امر شده است.

 وی اضافه کرد: اولین عامل را بنیان های مذهبی خانوادگی آنان دانستند و  دومین عامل را رابطه عمیق و معنوی که افراد با فرمانده خود داشتند و این رابطه مانند بقیه رابطه ها در دیگر ارتش ها نبود بلکه یک رابطه  معنا دار و عمیقی است که این رابطه در پیروزی نقش داشته است و سومین عامل طیف شهدا مربوط به همه جغرافیا و اقوام و مذاهب کشور بوده است.

سردار شریف با اشاره به اینکه همین عوامل در دستور کار رسانه های غربی و ماهواره ای برای دو منظور مشخص قرار گرفته است بیان کرد: اولین منظور کاهش استحکام فرهنگ خانوادگی است و دومین مطلب تهاجم به خاستگاه اصلی و نخ تسبیح اتصال ملی و میهنی یعنی رهبری است.

وی با عنوان اینکه همه رسانه ها یک صاحبی دارد و صاحبش دارای هدفی است و چیزی به عنوان یک رسانه بی طرف در غرب معنا ندارد اذعان کرد: ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی در همه ابعاد از اولین خط هایی که برخی از رسانه های غربی دنبال می کنند و می خواهند به افکار عمومی بگویند نظام بعد از چهل سال نتوانسته آن کارآمدی خود را برای اداره کشور با تکیه به ولایت فقیه و قانون اسلامی اداره کند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه  ما نظام انسجام یافته اطلاع رسانی دستاوردهای انقلاب را نداریم که بتواند کارآمدی نظام جمهوری اسلامی را در ابعاد مختلف بدون لحاظ بعضی از منافع دنبال کند را نداریم اظهار کرد: ما در ۳۹ سال گذشته از انقلاب در حوزه های مختلف با وجود همه  محدودیت ها دستاوردهای بسیار بالایی داشتیم که برخی حتی دستاوردهای جهشی بوده است.

وی تاکید کرد: همه  این پیشرفت ها را با برداشتن مشکلات زیادی طی کرده ایم ولی متاسفانه ما فاقد یک نظام جامع اطلاع رسانی هستیم که بتواند دستاوردهای ما را به افکار و اذهان فرزندان خودمان برساند و از طرف دیگر یک نظام انسجام یافته و طراحی شده عملیات روانی علیه انقلاب اسلامی و تخریب چهره انقلاب اسلامی کار می کند و این خود یک چالش جدی است.

وی با بیان اینکه ما انتظار کمک از کسی نداریم تصریح کرد: اگر توجه کنیم و  اعتقاد عمیقی داشته باشیم استعدادهای زیادی در  کشورمان داریم.

سردار شریف در ادامه گفت: امروز فرزندان ما با پیشرفت ها نمی دانند که مفهوم روستا چیست و متاسفانه ما امروز به دلیل نبودن یک نظام اطلاع رسانی منسجم نمی توانیم این حجم عظیم و وسیع خدمات انقلاب اسلامی در دوره های مختلف را نشان دهیم.

وی ادامه داد:  از طرف دیگر دشمن علاوه بر ناکارآمد نشان دادن نظام انقلاب اسلامی به دنبال این است که یک یاس و نا امیدی نسبت به آینده رقم بزنند و متاسفانه در این زمینه هم ما چون علم این کار را نداریم که افکار عمومی نسبت به بیانات ما چه قضاوتی دارد.

سردار شریف با بیان اینکه عدالت یکی از زیباترین و مهیج ترین شعارهای انقلاب اسلامی بوده است اذعان کرد: استقلال آزادی جمهوری اسلامی بدون تحقق عدالت امیر المومنین اصلا معنی ندارد کلا نظام جمهوری اسلامی یک از شعارهایش عدالت، مساوات و تحقق رفاه اجتماعی برای همه ی قشرها است و واقعا جمهوری اسلامی در حوزه رسانه ای خیلی مظلوم است.

وی با اشاره به این که مقام معظم رهبری بارها در جمع مسئولین رفاه اجتماعی در کشور را مطالبه کردند اظهار کرد: تا همانطور که به پیشرفت های مختلف ما از جمله پیشرفت های علمی دیگر کشورها غبطه می خورند به رفاه اجتماعی مردم ما هم غبطه بخورند و مقام معظم رهبری هر کسی را صرف نظر از گرایش های فکری و سیاسی خدمتی کرده است او را تشویق کردند. واقعیت این است که هم امام و هم مقام معظم رهبری رسیدگی به محرومین و رفاه عمومی در سخنانشان موج می زند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها