خبرهای داغ:
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های گرمسار به مناسبت حماسه عاشورایی ۹ دی؛

9 دی تجلی دفاع همه جانبه ملت ایران از ارزش های اسلامی بود

بسیج دانشجویی گرمسار در بیانه‌ای به مناسبت نه دی تاکید کرد: ۹ دی ماه، تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از ارزش‌های اسلامی و مردم سالاری دینی و جلوه‌های زیبایی از بصیرت و ولایتمداری بود.
کد خبر: ۸۹۶۸۸۶۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمسار، بسیج دانشجویی گرمسار در بیانه‌ای به مناسبت نه دی تاکید کرد: ۹ دی ماه،
متن این بیانیه به شرح ذیل است:

یُریدونَ لیطفووا نور الله بأفواههم والله متم نوره و لؤ کَرِهَ الکافرون
میخواهند نور خدا را با دهانهای خود خاموش کنند ولی خدا کامل کننده نور خویش هر چند که کافران را خوش نیاید(سوره صف_آیه٨)
فتنه ٨٨ با رمز تقلب و دسیسه توسط معاندان نظام،منافقین،سلطنت طلب ها،صهیونسیم و استکبار جهانی شکل گرفت.
فتنه ٨٨ از حوادث تلخ و در عین حال آموزنده و فراموش ناشدنی در تاریخ کشور به شمار رفته و تبیین ابعاد پیدا و پنهان آن خواهد توانست میهن اسلامی را از گزند توطئه های شبکه خبیث صهیونیسم حفظ نماید و روند پیش روندگی انقلاب و صیانت نظام اسلامی را تضمین نماید.
نهم دی ماه مقابله عاشوراییان با عاشورا ستیزان بود.این روز تصویر واقعی قدرت جمهوری اسلامی و تصویری از سد نفوذناپذیر ملت ایران مقابل دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی بود.
در یوم الله ٩ دی دست قدرت خدا در دفاع کامل از نظام و حریم ولایت بیرون آمده و انقلاب اسلامی را در مسیر خودش مستحکم تر از قبل قرار داد.
نهم دی،عرصه خروش ملتی مسلمانو مکتب و دل بسته به تعالیم اهل بیت(ع) علیه توطئه های نرم دشمنان انقلاب،فریبکاری و فتنه گری عوامل آنها در کشور بودو این حرکت خودجوش توانست همچون کوهی عظیم در مقابل سیل تهاجمات علیه انقلاب اسلامی بایستد.
در بیان عظمت حماسه ٩ دی همین بس که رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در روز ۱٩ دی۱٣٨٨ در تجلیل از این حماسه مردمی فرمودند:
مطمئن باشید که روز ٩ دیِ امسال هم در تاریخ ماند.
هرچه انسان در اطراف این قضایا فکر میکند،دست خدای متعال را،قدرت الهی را،روح ولایت را،روح حسین بن علی(ع) را می بیند.این کارهایی نیست که با اراده ی امثال ما انجام گیرد؛این کار خداست،این دست قدرت الهی است.
در پایان تأکید بر این نکته اساسی است که پژواک فتنه و اعمال فتنه گران باید به مانند آیینه ای شکسته هر روز در برابر تحدیدکنندگان و آنانی که در پی تطهیر سران فتنه هستند قرار گیرد.
شورای تبیین مواضع شهرستان های گرمسار و آرادان و ایوانکی ضمن گرامیداشت حماسه ٩ دی سال٨٨ و اعلان انزجار از حرکت مذبوحانه فتنه گران،حمایت و تبعیت کامل خود را از سکان دار کشتی نجات امت،رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی،حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)اعلام می دارد وملت همیشه در صحنه ایران اسلامی را به برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم و گرامیداشت این روز دعوت می کند.
والسلام علی عباد الله الصالحین

ارسال نظرات
پر بیننده ها