خبرهای داغ:
جانشین قرادگاه عملیاتی ثامن الائمه:

اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی باید به تمام معنی حفظ شود

جانشین قرارگاه عملیاتی ثامن الائمه گفت:اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی باید به تمام معنی حفظ شود و این امنیت باید مردمی شود چون ما هرچه داریم به برکت وجود و حضور مردم است.
کد خبر: ۸۹۶۸۰۴۰
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
 
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج ازخراسان جنوبی، سردار مجید رضا حسن زاده با تبریک ایام ولادت امام حسن عسکری و گرامی داشت حماسه نهم دی ماه، اظهارداشت:همه ما افتخار به این داریم که خدمتگذار مردم باشیم.

جانشین قرارگاه عملیاتی ثامن الائمه  خاطرنشان کرد:انقلاب اسلامی به برکت اسلام،‌ولایت وحضور مردم به پیروزی رسید و این عزت ها و افتخارات را آفرید و امروز از این برکت برخورداریم بنابراین باید عوامل محدثه انقلاب همیشه مد نظر ما قرار بگیرد و به آن توجه کنیم تا این حماسه ها استمرار داشته باشد و پایدار باشیم.

وی ادامه داد:همه نقشه های استکبار جهانی و دشمنان با بصیرت مردم نقش برآب شد بناببراین نباید این ها را فراموش کنیم.

سردار حسن زاده بیان داشت: عزتی که فرزندان شما در خارج از مرزها آفریده اند،‌را باید بزرگ بشمارید و حرکت های اسلامی که افتخار آفرین بود و نقشه های دشمنان را نقش برآب کرد، حرکت های کمی نبود.

جانشین قرارگاه عملیاتی ثامن الائمه با بیان اینکه هدف اصلی همه تحرکات دشمن در کشورهای همسایه، ضربه به ایران اسلامی است، گفت: این هوشیاری و بصیرت امت اسلامی و پا در رکاب ولایت بودن این افتخارات را رقم زده است و دشمنان را ناکام گذاشته است.

وی اذعان داشت:این امنیتی که از آن بهره مند هستیم به سادگی به دست نیامده است و هم اینک در مرزهای مختلف عزیزان ما تلاش می کنند و حماسه می آفرینند تا ما از این امنیت پایدار و بی بدیل برخورداریم.

سردار حسن زاده بیان کرد:نیروی زمینی سپاه مفتخر است که زیرساخت های امنیت پایدار را در مناطق ناامن آماده کرده است و امروز از این امنیت برخورداریم.

جانشین قرارگاه عملیاتی ثامن الائمه گفت:اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی باید به تمام معنی حفظ شود و این امنیت باید مردمی شود چون ما هرچه داریم به برکت وجود و حضور مردم است و برای مردم باید تلاش کنیم چون این ایمان و اعتقاد مردم ماست که این ایستادگی را به تمام و کمال به عرصه نمایش گذاشته اند.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال این است تا ایمان و استقامت را از ما بگیرد بنابراین همه وظیفه داریم در این زمینه اهتمام لازم را داشته باشیم و به مناطق محروم توجه ویژه ای داشته باشیم.

 سردار حسن زاده،‌بیان کرد:رویکرد قرارگاه ثامن الائمه و قرارگاه شهید ناصری در بحث محرومیت زدایی و مردم یاری از امسال آغاز شده است و ان شاء الله ادامه خواهد داشت.

جانشین قرارگاه عملیاتی ثامن الائمه  تاکید کرد:باید مسوولان وقت بگذارند و بروند این محرومیت ها و کمبودهارا ببینند و از ظرفیت و توانایی هایی که در این مملکت وجود دارد، بهره و استفاده ببریم.

وی اذعان داشت:سرمایه اصلی نظام مردم ما هستند مردمی که کم توقع و قانع و پا در رکاب ولایتند اما ما باید حداقل ها را برای مردم آماده کنیم.

سردار حسن زاده با بیان اینکه قدر مردم را باید بدانیم،گفت:امیدواریم این شروعی که در بحث محرومیت زدایی آغاز شده است، با برنامه ریزی های که انجام شده و استمرار خواهد داشت، ان شاء الله در سال ۹۷ قدم های خوب و زیرساختی که ایجاد اشتغال بکند و بخش های روبنایی و مورد نیاز مردم برداشته شود

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها