خبرهای داغ:
قائم مقام و معاونت اجتماعی ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

خیرین دولت را در اجرای برنامه های نظام سلامت یاری کنند

قائم مقام و معاونت اجتماعی ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریز در جلسه هم اندیشی و مجمع عمومی موسسه خیرین بیمارستان‌ امام حسین(ع) هشترود، از سازمان های مردم نهاد، خیرین و همه افرادی که به مردم و بیماران خدمت می کنند خواست تا با حمایت از دانشگاه، دولت را در اجرای برنامه های نظام سلامت یاری دهند.
کد خبر: ۸۹۶۷۸۲۰
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی اکبر طاهر اقدم با اشاره به خدمات ارزشمند دولت تدبیر وامید درجامعه گفت : تمام هم وغم و تلاش ما براین است که بتوانیم در جهت تامین سلامتی مردم تلاش کنیم وسلامتی جامعه را رقم بزنیم

وی افزود: بهداشت ودرمان به تنهایی نمی تواند ازعهده سلامتی جامعه برآید بلکه به کمک و همراهی مردم وخیرین  می تواند کارهای مثبت وخوبی انجام دهد

طاهراقدم در ادامه خاطرنشان کرد: هیات مدیره موسس خیریه با استفاده ازتوان خویش می تواند گامهای بزرگ بردارد ودرجهت تجهیز و آوردن امکانات بهداشتی ودرمانی موثرباشند.

وی با اشاره به اینکه مجهزترین مرکز دیالیز کشور در تبریز است افزود: این مرکز با همت خیرین تجهیز شده است.

طاهراقدم اضافه کرد: بیمارستان کودکان تبریز هم با  75 درصد پیشرفت در شهرک خاوران توسط خیر مردانی آذر با هزینه ای بالغ بر دوهزار میلیارد ریال در حال ساخت است که امیدواریم در سال آینده به بهره برداری برسد.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی 50 درصد خرید تجهیزات برای حوزه سلامت را متقبل می شود به شرطی که خیرین نیز 50 درصد  کمک کنند .

فرماندار شهرستان هشترود بااشاره به خدمات دولت تدبیر و امید درجامعه به ویژه در بخش طرح تحول نظام سلامت گفت:  خدمات گوناگون دولت تدبیر و امید در جامعه به خصوص در بخش طرح تحول نظام سلامت  ادامه داشته و تلاش خدمتگزاران دولتی براین است که درجهت رفاه حال وآسایش مردم گام بردارد

حسن مستفید افزود: هرچه قدر بتوانیم در رابطه با سلامتی مردم وجامعه  کارهای خیر انجام دهیم به رفاه وآسایش خواهیم رسید

وی گفت: با توجه به قرار گرفتن بیمارستان امام حسین (ع) هشترود در محور آزاد راه پیامبر اعظم (ص) و ارائه خدمات به تصادفات جاده ای این آزاد راه و جاده مراغه هشترود و جاده قدیم تبریز تهران و همچنین بیماران شهرستان چاراویماق باید این بیمارستان ازلحاظ پزشکان متخصص و تجهیزات تکمیل باشد.

مستفید اظهارداشت: این بیمارستان با هزینه ای بالغ بر 10 میلیارد ریال مقاوم سازی شده و برای زلزله 7 ریشتری جوابگوست.

وی از خیرین خواست در تجهیز این بیمارستان به برخی دستگاه ها از جمله سی تی اسکن و کولونوسکوپی نیز اقدام کنند.

امام جمعه هشترود نیز گفت: با نهادینه شدن فرهنگ وقف شاهد اثرات مثبت این عمل خیر در جامعه خواهیم بود.

حجت الاسلام علی رحیمی افزود: باید تلاش کنیم با فرهنگ سازی بحث نذورات مردمی را به سمت و سوی امور خیرخواهانه در حوزه سلامت و درمان بیماران سخت درمان نیازمند سوق دهیم.

پس از رای گیری موسسه خیرین بیمارستان امام حسین(ع) به ترتیب آرا آقایان

 1_ علی کریمی

2_ جلیل دین محمدی

3_ محمدرضا شقاقی پور

4_ خانم مهرنوش شقاقی پور

به عنوان اعضای اصلی و آقایان

1_ علی مرادنژاد

2_ فرزاد عباسزاده

به عنوان علی البدل

و آقای حسین صادقپور به عنوان بازرس اصلی و آقای حمدالله علیزاده به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار