خبرهای داغ:
به همت مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان سمنان:

برگزاری همایش گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری در شاهرود

به همت مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان سمنان، همایش گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۷۶۷۲
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بمنظور گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری و تجلیل از پژوهشگران برگزیده مرکز، همایش بررسی چالش‌های پیش رو در کشاورزی استان سمنان و راهکار‌ها با حضور مسئولین، محققین، کارشناسان، بهره برداران، دانشجویان، اعضای تشکل‌ها و اصحاب رسانه استان در سالن اجتماعات مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان سمنان مرکز شاهرود برگزار شد.
در ابتدای این مراسم دکتر دزیانیان رئیس مرکز ضمن خیر مقدم به حاضرین در مورد چالش‌های پیش روی کشاورزی استان سخنانی بیان کرد.
سپس دکتر اخیانی، دکتر محمدی و دکتر موسوی از اعضای هیات علمی مرکز بترتیب در مورد وضعیت زراعت گندم استان، وضعیت فعلی و چشم انداز آینده از دیدگاه منابع خاک و تناسب اراضی، ارقام و منابع آب به ایراد سخنرانی پرداختند.
در پایان مراسم جهت تکریم از مقام والای پژوهشگران از محققین برتر مرکز آقایان دکتر علی نادری عارفی، دکتر علیرضا برجسته و مهندس زین العابدین امید مهر تجلیل به عمل آمد.
در حاشیه این همایش نمایشگاهی از توانمندی‌های پژوهشگران و محققین مرکز و شرکت‌های دانش بنیان مستقر در مرکز رشد واحد‌های فناور مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی برگزار که مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها