خبرهای داغ:

برگزاری نشست ستاد برگزاری مراسم 16 دی سالگرد شهدای مظلوم هویزه

نشست ستاد برگزاری مراسم 16 دی سالروز شهدای دانشجو با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان در یادمان شهدای هویزه برگزارشد.
کد خبر: ۸۹۶۶۷۶۶
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴

به گزارش روابط عمومی فرمانداری هویزه دکتر علی حسین حسین زاده معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان امروز درنشست ستاد برگزاری مراسم 16 دی سالروز شهدای مظلوم هویزه در یادمان این شهدای والا مقام در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره حماسه آفرینی های شهیدحسین علم الهدی و همرزمانش در 16 دیماه 59 برلزوم تقسیم کار بین دستگاه های استان و شهرستان هویزه به منظورفراهم کردن تمهیدات لازم برای هرچه باشکوه تر برگزار کردن مراسم بزرگداشت شهدای گلگون کفن دشت خونین هویزه و نیز شهدای دانشجو تاکید کرد.
در ادامه این جلسه دکتر ثبوتی فرماندار هویزه با اشاره به اینکه حماسه شانزده دی یکی از افتخارات دفاع مقدس گفت در شانزده دی 59 حسین علم الهدی و همرزمانش در برابر نیروهای تا دندان مسلح دشمن ایستادگی و با نثار خون خویش از عزت ، کرامت و سرزمین مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند .
فرماندارهویزه با اشاره به اهمیت احیاء و زنده نگه داشتن یاد و خاطره حماسه های آفرینی های شهدای مظلوم هویزه بعنوان سندی برای نسل های آینده برهمکاری و تعامل ادارات در جهت تامین امکانات مورد نیاز برای هرچه بهتر برگزارکردن مراسم روز دانشجو تاکید کرد.
همچنین در این جلسه حجت الاسلام حمزه نژاد بااشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت : رساندن فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده وظیفه ماست و انتقال آن برای جوامع امروزی بخصوص برای جوانان و دانشجویان ضرورت دارد.
همچنین پس از بحث و تبادل نظر ،پذیرایی از خانواده های معظم شهداء، تامین وسایل ایاب و ذهاب خانواد ه های معظم شهداء ، دانشجویان و عشایر غیور هویزه ، راه اندازی ایستگاه های صلواتی در یادمان ،لکه گیری و نصب علایم ترافیکی در جاده های منتهی به یادمان شهداء ،استقرار اکیپ های بهداشت و درمان و آتش نشانی، ساماندهی یادمان شهدای عشایر کرخه نور هویزه،تامین سه هزار پرس غذا در روز مراسم و رفع نواقص و مشکلات روشنایی ، آبرسانی ، اسکان خانواده های معظم شهداء و تهیه پکیج فرهنگی توسط دانشگاه های استان از مهمترین مصوبات جلسه بوده است
یادآور می شود این مراسم صبح روز جمعه 15 دیماه 96 در مزارشهدای هویزه برگزار می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار