خبرهای داغ:
همراه با پیشکسوتان عرصه جهاد با جنگ نرم/3

نهم دی ماه برگرفته از اعجاز عاشورا بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس با بیان اینکه نهم دی ماه برگرفته از اعجاز عاشورا بود گفت: دشمنان در فتنه 88 از تمامی ابزار ها و ظرفیت های داخلی و خارجی خود برای براندازی نظام به کار گرفتند.
کد خبر: ۸۹۶۶۵۱۶
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱

ماشاء الله محمودی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با گرامی داشت نهم دی ماه اظهارداشت: درطول تاریخ انقلاب اسلامی نظام سلطه به سرکردگی آمریکا پس از شکست در راهبرد در مقابله سخت با نظام اسلامی به کار گرفتند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس گفت: دشمنان در عملیات ره یافتی سناریو های شورش، کودتا وجنگ نظامی که بر علیه انقلاب اسلامی به راه انداختند اعتراف به شکست کرده اند.
وی با بیان اینکه دشمن از تمامی ظرفیت های خود را پس از جنگ هشت سال دفاع مقدس به راهبرد جنگ نرم معطوف ساخت،افزود: دشمنان نظام اسلامی در طول چهار دهه از انقلاب در صدد این بودند که انقلاب را از درون تهی کنند ولی نتوانستند موفق شوند.
محمودی با اشاره به رنج نامه حاج احمد خمینی(ره)که در حال حاضر نیز موجود است، متذکرشد: این توطئه آمریکایی با رهبری و تدبیر قاطعانه امام خمینی(ره) خنثی گردید.
وی با بیان اینکه دشمن در دهه اول و دوم انقلاب به دنبال تغییر ساختار نظام و رفتار نظام بود، گفت: دشمن در فتنه 88 جنگ جدیدی را بر علیه نظام اسلامی آغاز کردند و به دنبال مهار نظام اسلامی وجایگزین کردن نظام سکولار در کشور بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس با بیان اینکه دشمن در فتنه 88 از تمامی ابزار ها و ظرفیت های داخلی و خارجی خود برای براندازی نظام به کار گرفت، عنوان کرد: به آتش کشیدن اماکن عمومی و بیت المال، هتک حرمت به عاشورای حسینی (علیه السلام) در فتنه 88 رخ داد.
وی با بیان اینکه حرکت خود جوش مردمی در نهم دی ماه برگرفته از اعجاز عاشورا بود، افزود: ولایت مداری، بصیرت و دشمن شناسی مردم باعث شد آتش فتنه در نهم دی ماه سال 88 خاموش شود.
ولایت مداری و شناخت دشمن راهی برای جلوگیری ازتاکتیک ها و روزنه های نفوذ دشمن

محمودی با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام(ص)فرمودند" مومن سه نشانه دارد ، گفت: شناخت خدا، شناخت دوستان خدا و شناخت دشمنان خدا از نشانه های مومن در سخنان پیامبر است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس در پایان تاکید کرد: با ولایت مداری و شناخت دشمن می توانیم تاکتیک ها و روزنه های نفوذ دشمن را بشناسیم و در مقابل آن ایستادگی کنیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها