خبرهای داغ:
نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی:

مجلس در مقابل افزایش قیمت حامل‌های انرژی سکوت نخواهد کرد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در مقابل گرانی حامل های سوخت سکوت نخواهد کرد و اینطور نیست که نسبت به این موضوع سکوت کنیم و عکس العملی نداشته باشیم.
کد خبر: ۸۹۶۶۲۱۷
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سید تقی کبیری با اشاره به طرح افزایش قیمت حامل‌های انرژی، اظهار داشت: این پیشنهادی که از سوی دولت ارائه داده‌شده، سبب می‌شود که افراد کم‌درآمد آسیب ببینند.

وی، افزود: اگر قیمت حامل‌های انرژی افزایش یابد و این افزایش سبب شود که فضای اقتصادی به هم بخورد و گرانی در جامعه حاکم شود، مجلس در مقابل این امر برنامه خواهد داشت و اجازه نمی‌دهد تا گرانی در جامعه اتفاق بیفتد.

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: باید مشخص شود که درآمد حاصل از افزایش انرژی حامل‌های انرژی به کدام طرف می‌رود و در کجا مصرف می‌شود، بنابراین مجلس در مقابل این نکته حساس است.

کبیری، افزود: یقیناً اگر این افزایش حامل‌های انرژی آثار اجتماعی بدی داشته باشد و گرانی در جامعه حاکم شود و اقشار آسیب‌پذیر دچار مشکل شوند، مجلس واکنش مناسب نشان خواهد داد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: مجلس در مقابل گرانی حامل‌های سوخت سکوت نخواهد کرد و این‌طور نیست که نسبت به این موضوع سکوت کنیم و عکس‌العملی نداشته باشیم.

اروم نیوز

ارسال نظرات
آخرین اخبار