خبرهای داغ:
رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند خبر داد

برگزاری گردهمایی روز ۹ دی در شهرستان نهاوند

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند از برگزاری گردهمایی مردم نهاوند در روز ۹دی خبر داد و گفت: در این گردهمایی دانشجویان، طلاب، فعالان فرهنگی و مذهبی، بسیجیان و گروه های مختلف در صنف‌ها و تشکل های مردمی حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۸۹۶۵۶۳۹
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶

برگزاری گردهمایی روز ۹ دی در شهرستان نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام موسی محبی در جلسه برنامه ریزی حماسه ۹ دی شهرستان نهاوند اظهار داشت: مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی با سخنرانی ۱۰۰ نفر از شخصیت‌های علمی و فرهنگی از قبیل روحانیون بومی، مستقر و طرح هجرت، اساتید دانشگاه، ائمه جمعه و جماعات در مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان نهاوند برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این مراسم علاوه بر مساجد به صورت متمرکز در شهرستان نهاوند و با حضور انبوه مردم مومن ولایتمدار در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) و همچنین در شهرهای برزول، گیان و فیروزان نیز به صورت تجمعی و متمرکز برگزار خواهد شد.

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند از تمامی اقشار مختلف مردم برای شرکت در این برنامه ها دعوت عمومی کرد و گفت: در این مراسم یکی از فرماندهان و خطیبان برجسته علاوه بر تشریح و تحلیل اوضاع سیاسی و اجتماعی کشور پیرامون اهداف شوم فتنه گران در طراحی این توطئه در سال ۸۸ سخنرانی خواهد کرد.

وی از نواخته شدن زنگ بصیرت در مدارس و دانشگاه های این شهرستان خبر داد و افزود: علاوه بر نواخته شدن زنگ بصیرت در مدارس، برگزاری مراسم گفتمان دینی با موضوع ولایت فقیه و بصیرت دینی و انجام مراسم سخنرانی در مساجد شهری و روستایی از دیگر برنامه های فرهنگی در گرامیداشت حماسه ۹ دی است.

دبیر ستاد ساماندهی شونات فرهنگی نهاوند در ادامه گفت: در مراسم گردهمایی مردم نهاوند که در روز ۹دی برگزار خواهد شد، دانشجویان، طلاب، فعالان فرهنگی و مذهبی، بسیجیان و گروه های مختلف در صنف ها و تشکل های مردمی حضور خواهند داشت.

وی گفت: این مراسم در روز ۹ دی ماه راس ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد و تا ساعت ۱۲ همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات