خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی سپاه ناحیه همدان عنوان کرد

ضرورت تبیین 9 دی برای جامعه و جوانان

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه همدان با اشاره به ضرورت تبیین 9 دی برای جامعه گفت: امروز نیز این مهم باید در این مرحله به نسل جوان انتقال یابد تا بتوانیم با سربلندی از این فتنه ها جلوگیری کنیم.
کد خبر: ۸۹۶۴۴۹۸
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰

ضرورت تبیین 9 دی برای جامعه و جوانانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، صادق نظری در جمع فرماندهان حوزه مقاومت حضرت زهرا(س) همدان با اشاره به اهمیت 9 دی اظهار داشت: حماسه 9 دی از حماسه‌های ماندگار تاریخ مردم بصیر ایران اسلامی است.

وی افزود: از دلایل شکل‌گیری این حماسه انگیزه‌های مقدس، رشادت‌های دین مدارانه، گذشتن از جان و آبرو برای عاشورا و امام حسین (ع) است.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه باید با فتنه‌های گذشته، زمینه‌های پیدایش این فتنه‌ها و اهداف انگیزه‌های فتنه‌گران آشنا شد، تاکید کرد: مرور حماسه 9 دی برای جلوگیری از فتنه‌های بزرگ‌تر در آینده ضرورت دارد.

وی با اشاره به ضرورت تبیین 9 دی برای جامعه گفت: امروز نیز این مهم باید در این مرحله به نسل جوان انتقال یابد تا بتوانیم با سربلندی از این فتنه ها جلوگیری کنیم.

نظری ابراز داشت: باید همواره مسیر فکری جامعه را به سمت بصیرت افزایی سوق دهیم تا با آگاهی و بصیرت و اطاعت از رهبری در ادامه انقلاب ثابت قدم باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار