خبرهای داغ:
مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان از برگزاری نشست بصیرتی حماسه ۹ دی با حضور «حمیدرضا حاجی بابایی» رئیس فراکسیون فرهنگیان در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۶۲۰۱
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲

برگزاری نشست بصیرتی حماسه ۹ دی در همدان/ حماسه ۹دی راه را روشن و مسیر را معین کردعادل عبدالملکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت فرا رسیدن حماسه ۹ دی اظهار داشت: مردم در روز ۹ دی ماه سال ۸۸ در تاریخ انقلاب اسلامی حماسه ای عظیم خلق کردند.

وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و برگ زرینی در افتخارات مردم ایران است، افزود: حماسه ۹ دی نماد عزت استقلال و بصیرت مردمی است که برای حفظ اصول و آرمان های انقلاب جانانه ایستادند.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که ۹دی به واسطه حرکت عظیم انقلابی مردم ماندگار شد، افزود: با توجه به حساسیت مقام عظمای ولایت در جریان آمریکایی فتنه ۸۸ و تاکید ایشان بر ماندگاری حماسه ۹دی  در تلاش هستیم که در راستای اجرای منویات حضرت آقا قدمی برای بصیرت افرایی و روشنگری در جامعه داشته باشیم.

وی با تاکید بر ضرورت بزرگداشت حماسه ۹ دی عنوان کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبرری فرمودند مردم همیشه در صحنه باشند و صحنه را حفظ کنند، نیاز است که مجدد جریان ۸۸ بازکاوی  و بازنگری و ابعاد مختلف آن تبیین شود تا درس عبرتی برای افرادی که قصد دست درازی در میهن عزیزمان را دارد، باشد.

عبدالملکی تصریح کرد: حماسه ۹دی راه را روشن و مسیر را معین کرد و لازم است که این جریان الهی و مهدوی مجدد زنده شود و هر کس که دلش برای انقلاب می تپد باید به صورت آتش به اختیار در راستای بصیرت افزایی در این خصوص قدم بردارد.

وی از برگزاری نشست بصیرتی حماسه ۹ دی در همدان خبر داد و خاطرنشان کرد: این مراسم با جریان شناسی فتنه ۸۸ و با حضور دکتر حمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون فرهنگیان، روز پنج شنبه ۷ دی ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد مهدیه همدان برگزار می‌شود.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان یادآور شد: امیدواریم با این اقدام توانسته باشیم در راستای بصیرت افزایی قدمی موثر برداشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات