خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) همدان از برگزاری 200 نشست بصیرتی به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۶۵۵۲
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶

برگزاری 200 نشست بصیرتی به‌مناسبت سالروز حماسه 9 دی در همدان علی بقایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت حماسه 9دی اظهار اشت: به مناسبت این روز برنامه‌های مختلفی در راستای بزرگداشت حماسه 9 دی در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در تمام شهرستان‌های استان مراسم بزرگداشتی در روز 9 دی با حضور سخنران استانی و خارج از استان برگزار می شود تا واقعه و ماهیت 9 دی در جامعه  به درستی تبیین شود.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) همدان به برگزاری200 نشست بصیرتی در مساجد استان اشاره و عنوان کرد: این نشست‌ها از پنجم تا نهم دی ماه با همکاری پایگا های مقاومت بسیج ، ائمه جماعت و هیئت امنای مساجد با حضور کارشناسان برجسته و سخنرانی با موضوع جریان شناسی و تبیین ماهیت فتنه 88 برگزار می شود.

وی ابراز داشت: همچنین نشست های بصیرتی در مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌های استان با همکاری بسیج دانشجویی برگزار خواهد شد.

بقایی افزود: هدف از برگزرای این نشست‌ها تبیین ابعاد مختلف فتنه 88، نقش حامیان فتنه در حوادث سال 88  و نیز روشنگری قشر فرهیخته  جامعه است.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) همدان در خصوص دیگر برنامه‌های اجرایی بزرگداشت حماسه 9 دی یادآور شد: فضاسازی، نصب بنر و پوستر با محتوای فتنه 88 و حماسه 9 دی توسط  معاونت فرهنگی رده های بسیج در سطح استان نیز از دیگر برنامه های این مراسم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات