خبرهای داغ:
همراه با پیشکسوتان جهاد و مقاومت/1

فتنه 88 زمینه ساز فریب مردم به صورت خواسته یا ناخواسته بود

پیشکسوت سپاه و بسیج با بیان اینکه فتنه 88 زمینه ساز فریب مردم به صورت خواسته و یا ناخواسته بود، گفت: اگر ما با ولایت همراه باشیم و به هنگام و به موقع در مقابل دشمن ایستادگی کنیم هیچ گاه دشمن نمی تواند در کشور ما نفوذ کند.
کد خبر: ۸۹۶۵۴۴۱
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶

محمود رضا بخشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، ضمن گرامی داشت 9 دی ماه اظهارداشت: وحدت، بصیرت، وقت شناسی و آگاهی ملت مهمترین مولفه نهم دی ماه 88 است که توانست آن را به جامعه و جهان مخابره کند.

فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان با بیان اینکه متاسفانه برخی افراد خودی زمینه ساز نفوذ دشمن در کشور می شوند، گفت: این افراد آگاهانه در دام دشمن گرفتار می شوند.

وی ادامه داد: گروهی در کشور با دنیا پرستی، مادی گرایی و ندانم کاری به سمت دشمن رفته اند و این برای کشور مخرب است.

بخشی با اشاره به جریانهای نفوذ در کشور عنوان کرد: جریانهای نفوذی از ابتدای انقلاب وجود داشته اند و به وسیله تهدید، جنگ های سخت، نرم، اجتماعی و فرهنگی در همه زمانها از دشمنی با انقلاب دست بر نداشته اند.

 امروز تاکتیک های دشمن بر علیه انقلاب زیرکانه تر شده است

این پیشکسوت بسیجی با تاکید بر اینکه  امروزه تاکتیک ها و شیوه های دشمن بر علیه انقلاب زیرکانه تر شده  است، گفت: فضای مجازی که امروزه در دست همگان قرار دارد همان اندازه که خوب است به همان اندازه مخرب می باشد.

وی متذکر شد: امروزه نفوذ دشمن هم در فضای مجازی می باشد و هم در فضای حقیقی و ما می بینیم که متاسفانه دشمن در برخی از دستگاه های ما نفوذ پیدا کرده است.

فتنه 88 زمینه ساز فریب مردم به صورت خواسته و یا ناخواسته بود

بخشی با اشاره به فتنه سال 88 افزود: در فتنه 88 برخی از مردم به صورت خواسته و یا ناخواسته فریب دشمن را خوردند ولی برخی عمدا با دشمن همراه شدند تا جایی که پرچم های امام حسین(علیه السلام) را آتش زدند برخی از افراد کتک خوردند و به مقدسات توهین کردند و اموال مردم و بیت المال را آتش زدند.

این پیشکسوت سپاه و بسیج گفت: با توطئه های دشمن در فتنه 88 برخی از مردم متوجه شدند که دشمن به مقابله با دین خدا برخاسته است و از راهی که رفتند برگشتند.

وی ادامه داد: مردم در نه دی ماه با اطاعت از ولایت به میدان آمدند و در مقابل فتنه و فتنه گران ایستادند.

بخشی تاکید کرد: اگر ما با ولایت همراه باشیم و به هنگام و به موقع در مقابل دشمن ایستادگی کنیم هیچ گاه دشمن نمی تواند در مملکت ما نفوذ داشته باشد .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها