خبرهای داغ:

انتقام شیشه ای

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ازدستگیری زن جوان که با جاسازی مواد مخدرتوسط زن،شوهرنگون بخت راروانه زندان کرد در این پرونده خبرداد.
کد خبر: ۸۹۶۵۰۸۶
|
۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدمجتبی اشرفی درخصوص این خبر گفت:چندی قبل درپی گزارش حمل مواد مخدر صنعتی توسط فردی جوان وی درحین تردد درسطح شهر با خودرو شخصی خود، متوقف و از داخل خودرونامبرده مقادیری مواد مخدر صنعتی ازنوع شیشه کشف و درنهایت متهم روانه زندان شد.
وی افزود: پس از چندی فرد دستگیر شده با ادعای جاسازی این مواد توسط همسرش طرح شکایتی از وی نموده و با دستور قضایی پرونده به دایره مبازه با موادمخدر کلانتری ۱۱ آزادی شاهرود ارجاع گردید.
این مسئول انتظامی به تحقیقات ماموران در این رابطه اشاره داشت و افزود: پس از تحقیقات اولیه مشخص شد زوجین مذکور دچاراختلافات شدیدبوده و با توجه به حسن سابقه زوج احتمال این اقدام از سوی همسر وی متصورمیباشد که درنهایت با هماهنگی قضایی زوجه احضار و تحت بازجویی های فنی وپلیسی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با اشاره با اظهارات ضد ونقیض فرد مونث گفت: درنهایت پس از بازجوییهای تخصصی و تکنیک های پلیسی توسط ماموران کلانتری فرد مونث به خرید وجاساز موادمخدر در خودروی همسرش اعتراف نموده و اظهار داشت به جهت اختلافات زناشویی و انتقام از همسرش این اقدام را انجام داده،که درنهایت با دستور قضایی متهمه بازداشت و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها