فرمانده یگان حفاظت فرودگاه‌های استان بوشهرخبر داد

کسب فرمانده برتر کشوری برای یگان حفاظت فرودگاه‌های بوشهر

فرمانده یگان حاظت فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: یگان حفاظت فرودگاه‌های بوشهر در سال 95 موفق به کسب عنوان فرمانده برتر کشوری شد.
کد خبر: ۸۹۶۴۹۳۵
|
۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، محمدرضا سلمان‌پور امروز در دیدار با فرمانده سپاه استان بوشهر به مناسبت گرامی‌داشت سال‌روز تشکیل سپاه با اشاره به این که برنامه‌های باکیفیتی در این هفته برگزار خواهد شد، اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و مذهبی در راستای تعالی‌بخشی کارکنان سپاه و به مناسبت 5 دی‌ماه سال‌روز تشکیل این نهاد مقدس در فرودگاه‌های کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان این که 64 فرودگاه در کشور فعال است، گفت: از این 64 فرودگاه 5 فرودگاه در استان بوشهر به مردم شریف کشور عزیزمان خدمت‌رسانی می‌کنند.

فرمانده یگان حاظت فرودگاه‌های استان بوشهر با اشاره به این که سپاه فرودگاه‌های استان بوشهر در بازرسی‌ها نمره خیلی خوبی گرفته، افزود: یگان حفاظت فرودگاه‌های استان بوشهر موفقیت‌های خوبی کسب کرده است.

سلمان‌پور عنوان کرد: در سال گذشته، یگان حفاظت فرودگاه‌های استان بوشهر در بین یگان‌های حفاظت فرودگاه‌های کشور و همچنین پلیس این یگان به عنوان فرمانده برتر کشوری معرفی شد.

وی با تاکید بر این که یگان حفاظت فرودگاه‌های کشور از زمان تاسیس تا به حال موفقیت 100 درصدی در تامین امنیت پروازها داشته است، ادامه داد: سپاه انقلاب اسلامی در برخورد با دشمنان در هر عرصه‌ای کاملا آماده است.

سلمان‌پور با اشاره به اینکه 600 هزار مسافر در فرودگاه‌های استان بوشهر جابجا شده است، گفت: از این پروازها، 81 پرواز آن خارجی بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات