مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع):

نیروهای انقلابی با تمام قوا در برابر ظلم ایستادگی می­ کنند

مسوول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: برای بسیجیان و نیروهای انقلابی، مصلحت‌سنجی معنایی ندارد و با تمام قوا در برابر ظلم و خیانت ایستادگی می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۶۵۰۵۵
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از جم، حجت‌الاسلام حسین دشتی شب گذشته در مراسم معارفه مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت عباس(ع) شهرستان جم اظهار داشت: انقلابی‌بودن یکی از مفاهیم مهم انقلاب اسلامی است که مقام معظم رهبری به این کلمه و عمل به آن تاکید زیادی دارند.

 حجت الاسلام دشتی بیان کرد: با ظهور امام راحل(ره) در زمان طاغوت در میان حوزه علمیه و مردم متدین یک مفهوم و حقیقتی به نام انقلابی‌بودن زنده شد که سبب گردید انقلاب اسلامی ایران شکل بگیرد.

وی تصریح کرد: امام راحل(ره) به عنوان یک شخصیت حوزوی یک مفهوم جدید در محاورات یافت کرد که تحولی عظیم به جامعه و کشور ما داد و در زمان کنونی نیز دانشجویان، روشنفکران و سایر اقشار جامعه باید در مورد کلمه انقلابی‌بودن تحقیق کنند.

وی با بیان این که از سال 42 تا 56 بعد از حرکت انقلابی امام راحل(ره) دو شعبه انقلابی و غیرانقلابی در بین طلاب شکل گرفت افزود: در آن زمان خیلی از روحانیت نیز که درباری بودند به موضوع انقلاب  توجهی نمی‌کردند.

دشتی تاکید کرد: امام خمینی(ره) بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی مسیر درست را به همه ما نشان داده است و پس از آن نیز رهبری بر انقلابی‌بودن آحاد مردم تاکید فراوان فرموده‌اند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در جمع خبرگان رهبری که همگی از عالمان و بزرگان این کشور هستند تاکید فرموده‌اند که من خبرگان انقلابی می‌خواهم و در حوزه  نیز تاکید دارند که طلاب انقلابی باشند.

مسوول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان این که انقلابی‌بودن محدودیت و مرز ندارد تاکید کرد: ایران اسلامی امروزه در دنیای طاغوت یک کشور انقلابی است که در برابر استکبار مقتدرانه ایستاده است.

وی تاکید کرد: امروزه انقلابی‌بودن و انقلابی زندگی‌کردن بسیار حائز اهمیت است که انقلابی‌بودن یک زیرساخت مهم برای جامعه است.

دشتی با بیان این که ایران اگر ساکت باشد انقلابی نیست تصریح کرد: امروزه جوانان انقلابی با حضور در سوریه، لبنان و عراق انقلابی عمل کرده‌ و زمینه نابودی داعش را فراهم کرده‌اند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با جرات و شجاعانه می‌فرمایند در برابر ظلم عقب‌نشینی نمی‌کنیم و مقتدرانه روبروی آمریکا و اسرائیل ایستاده‌ایم و نقشه‌های آن‌ها را خنثی کرده‌ایم.

دشتی با بیان این که دوای درد جامعه امروز ما انقلابی‌گری است، گفت: در هر جایی اگر نیروهای انقلاب و بسیجی حضور نداشته باشد دزدی، رشوه و فساد اداری افزایش می یابد و خیانت‌های زیادی به کشور می شود.

مسوول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: برای بسیجیان و نیروهای انقلابی، مصلحت‌سنجی معنایی ندارد و با تمام قوا در برابر ظلم و خیانت ایستادگی می‌کنند.

وی با اشاره به معارفه مسوول دفتر حوزه نمایندگی سپاه حضرت عباس(ع) شهرستان جم افزود: حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه، محافظ این روحیه  انقلابی است و خوشبختانه از قدیم تاکنون افراد قوی در این سمت در شهرستان جم وجود داشته است.

دشتی با اشاره به این که شهرستان جم به فضل، فضیلت و علم و ادب مشهور است، عنوان کرد: متاسفانه محرومیت‌هایی نیز در این شهرستان دیده می شود و امیدواریم در حوزه  امکانات مادی سپاه جم توسعه یابد.

وی اظهار داشت: حجت الاسلام احمد احمدزاده مسوول جدید حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه جم پیش از این همین سمت را در گناوه و خارگ داشته که امیدوارم وی با همراهی فرماندهی و  سایر رده‌های سپاه شهرستان جم و تعامل با امام جمعه و دیگر مسوولان شهرستان بتواند عملکردی موفق داشته باشد.

ارسال نظرات