امام جمعه جم گفت: امنیّت و آرامش پروازها مدیون سپاه است و هر چند دشمان از راه‌های مختلف به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند امّا تاکنون به لطف خدا و با حضور سپاه، ناکام مانده‌اند.
کد خبر: ۸۹۶۵۰۵۷
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از جم، حجت‌الاسلام محمّد گنجی شب گذشته در مراسم معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) شهرستان جم اظهار داشت: سپاه پاسداران از بدو تاسیس تاکنون نهاد مقدسی بوده که افتخارات و فداکاری‌های زیادی برای کشور انجام داده و به نوعی عزت انقلاب و کشور است.

گنجی با بیان این که سپاه همیشه در خدمت مردم بوده است، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس است که زحمات و تلاش‌های کادر آن برای خدمت به مردم و نظام بر کسی پوشیده نیست.

امام جمعه شهرستان جم  تصریح کرد: سپاه از روز تاسیس تاکنون توانسته خوش بدرخشد و همین مردمی‌بودن سپاه یکی از عوامل مهم در این نهاد مقدس است که توانسته از پیروزی انقلاب تاکنون در صحنه‌های مختلف خوش بدرخشد و عزت انقلاب اسلامی را به همراه داشته باشد.

گنجی با اشاره به این که سپاه پاسداران در هشت سال دفاع مقدس با تمام دنیا جنگید و توانست پیروز شود یادآور شد: در زمانی که دشمنان به فکر هواپیما‌ربایی بودند با دستور امام راحل(ره) حفاظت فرودگاه و پروازهای کشور به سپاه واگذار شد که با حضور سپاه نقشه دشمنان راه به جایی نبرد و با ورود و حضور سپاه امنیت کامل فرودگاه‌ها و پروازهای کشور برقرار شده است.

وی ادامه داد: حضور مقتدرانه سپاه در عرصه های مختلف و فرامرزی سبب شده نقشه توطئه داعش که توسط خود آمریکا و اسرائیل به وجود آمده بود در منطقه خنثی شود و خاورمیانه و کل جهان در پی نابودی داعش مدیون فداکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

گنجی تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران حرکتی آغاز کرده است که امیدواریم شاهد فتح قدس شریف باشیم که البته وعده خدا نزدیک است..

وی با بیان اینکه برخی افراد جایگاه نماینده ولی فقیه را نمی‌دانند، گفت: قطب حرکت بصیرت سپاه و نیروهای مسلح حضور نماینده ولی فقیه در بین آنان است.

امام جمعه جم تاکید کرد: دشمنان از راه‌های مختلف به فکر ضربه‌زدن به  انقلاب و جمهوری اسلامی هستند و از راه‌های مختلف از جمله اختلاف و تفرقه بین مردم و مسوولان می‌خواهند انقلاب را با چالش همراه سازند.

وی با بیان این که اتحاد و صمیمت خوبی در بین مردم و مسوولان کشور وجود دارد اظهار داشت: اتحاد خوبی در سطح شهرستان جم  و در بین مسوولان و مردم وجود دارد و هر جا سپاه حضور داشته سبب عزت، سربلندی و اتحاد میان ملت ایران بوده است.

انتهای خبر.

ارسال نظرات