خبرهای داغ:
مدرس علوم حوزوی؛

پویایی اسلام مرهون خون شهداست

مدرس علوم حوزوی گفت: امروز امنيت، پويايي و بالندگي نظام مرهون خون پاك شهداست.
کد خبر: ۸۹۶۴۶۴۰
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، حجت الاسلام احمد انصاريان در جمع رزمندگان تيپ12 سمنان با اشاره به رشادتهاي رزمندگان ما در زمان جنگ گفت:استان سمنان مفتخر است كه 3000  هزار شهيد  را براي دفاع از اسلام سازماندهي كرده است .

وي تصريح كرد: پويايي امروز اسلام در گرو رشادتهايست كه رزمندگان ما انجام داده اند.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: وجود 3000 شهيدي كه اين يگان مسئوليت سازماندهي آنهارا برعهده داشته است خود برگ زرينيست كه تانسلها بر سينه اين يگان  مي درخشد.

حجت الاسلام انصاريان با اشاره به موقعيت امروز جامعه اسلامي و گناهاني كه گاه از روي ناداني  از انسان سر مي زند، خاطرنشان كرد: خداوند تبارك و تعالي ارحم الراحمين است؛ يعني ظرفيتهاي بالايي را براي جبران گناه در انسان نهاده و اگر انسان خالصانه در صدد جبران كوتاهي خود برايد خداوند او را حمايت خواهد كرد.

وي با اشاره به آيه ي54سوره انعام بیان کرد: جبران گناه فرصتي بي بديل براي جبران والبته قرار گرفتن در مسير درست است.

این مدرس علوم حوزوی تذهيب نفس شهيدان ودوري آنها از همين گناهان روزمره و كوچك را رمز موفقيت آنها در رسيدن به رضاي حق تعالي برشمرد.

وی با اشاره به محبت اهل بيت آن را  ميانبري براي زودتر رسيدن به خدا برشمرد و افزود: خداوند در زمين چراغهاي هدايت و شاخص هايي قرار داده تا ما راه را گم نكنيم و بهانه اي براي شانه خالي كردن از مسئوليتهايمان نداشته باشيم .

انصاریان وسوسه هاي شيطان را كمر شكن توصيف كرد  و دواي آن را توكل به خدا دانست.

وی توكل به خدا را موجب دستيابي به آسايش در دنيا و آخرت برشمرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها