خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود:

فعالیت هدفمند سازمان‌های مردم نهاد عامل پیشرفت و ارتقاء سطح سلامت در جامعه

دکتر چمن در نشست مشترک سازمان مردم نهاد جمعیت فردای بهتر شاهرود گفت: یکی از عوامل اصلی پیشرفت و ارتقاء سطح سلامت در جامعه، وجود و فعالیت هدفمند سازمان‌های مردم نهاد است.
کد خبر: ۸۹۶۴۱۵۹
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود رضا چمن در اولین نشست مشترک سازمان مردم نهاد جمعیت فردای بهتر با هدف جلب مشارکت‌های مردمی برای ارتقای سلامت جامعه که به میزبانی سازمان مردم نهاد جمعیت فردای بهتر برگزار شد، به نقش سازمان‌های مردم نهاد درارتقاء سلامت اشاره کرد و افزود: یکی از عوامل اصلی پیشرفت و ارتقاء سطح سلامت در جامعه، وجود و فعالیت هدفمند سازمان‌های مردم نهاد است.
وی افزود: حضور سازمان‌های مردم نهاد در تمامی زمینه‌ها از جمله حوزه سلامت نقش محوری در راستای ارتقاء جایگاه آن در جامعه را به واسطه رسالت اجتماعی و معنوی که دارند، ایفا می‌کندوازآنجایی که سمن‌ها حلقه وصل دولت و مردم هستند می‌توانند تاثیر مهمی در رفع نیاز‌های جامعه ایفا نمایند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به اینکه مهمترین مشکلات خدمت گیرندگان این سمن خدمات دندانپزشکی است بیان کرد: خدمات بهداشت دهان و دندان بصورت رایگان برای اعضای گیرنده خدمت برای این سمن فراهم می‌گردد.
دکتر ابوالفضل باباخانی رییس امور مشارکت‌های مردمی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ضمن معرفی و تشریح اهداف و برنامه‌های حوزه مربوطه به بیان راهکارها، نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در رابطه با نقش نهاد‌های مردمی در توسعه سلامت جامعه و ایجاد بستر مناسب برای جلب کمک‌های مردمی در این حوزه پرداخت.
رییس امور مشارکت‌های مردمی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ابراز امیدواری کرد با فراهم نمودن تسهیلات لازم برای انجام برخی آزمایشات مورد نیاز در این مجموعه با مساعدت دانشگاه و ارائه خدمات لازم دراین زمینه موجبات بهبودکیفی خدمات فراهم گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها