خبرهای داغ:
فرماندار ویژه ملایر عنوان کرد

ثبت ملی ملایر به عنوان پایتخت مبل و منبت آغاز یک تحول بزرگ در این شهرستان

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به ثبت ملی شهر ملایر به عنوان پایتخت مبل و منبت گفت: افتخار می‌کنیم که این اتفاق خوب در شهرستان رقم خورد و این اتفاق آغاز یک تحول بزرگ در شهرستان ملایر هم در حوزه اقتصادی و هم در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری است.
کد خبر: ۸۹۶۳۰۳۵
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰

ثبت ملی ملایر به عنوان پایتخت مبل و منبت آغاز یک تحول بزرگ در این شهرستانبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، عبدالظیم رضایی در مراسم یک سالگی بازار مبل و منبت ملایر گفت: ثبت ملی شهر ملایر به عنوان پایتخت مبل و منبت اتفاق بزرگ و تحول عظیمی بود که همه تاثیرات محسوس و عینی آن را می‌بینیم و در هر جا که صحبتی در مورد ملایر می شود بدون استثنا سخن مبل و منبت و شهر ملی ملایر مطرح است.

وی با بیان اینکه افتخار می‌کنیم که این اتفاق خوب در شهرستان رقم خورد، افزود: این اتفاق آغاز یک تحول بزرگ در شهرستان ملایر هم در حوزه اقتصادی و هم در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری است.

فرماندار ویژه ملایر ابراز داشت: با توجه به این امر بسیاری از علاقه‌مندان توانستند با دیدن و آشنا شدن با هنرمندان به نحوی موجب رونق کار و خرید شوند که می‌توان آن را روز به روز بیشتر کرد.

وی با بیان اینکه این موضوع بهانه ای برای بازدید از امکان تاریخی و طبیعی و تفریحی شهرستان را نیز رقم زد، گفت: با توجه به اینکه محور توسعه شهرستان و استان گردشگری است این موارد مکمل هم هستند و به طور قطع می تواند آینده خوبی را برای شهرستان دربر داشته باشد.

رضایی با اشاره به همدلی و وحدت و انگیزه بالایی که در هیئت مدیره بازار مبل ملایر است، افزود: قبل از برگزاری جشنواره مبل و منبت اعضا و فعالین مبل و منبت پای کار بودند و هزینه کردند؛ این فرصت‌ها ارزشمند است که همه افراد دل در گرو توسعه این کار دارند و امید است این انرژی عالم گیر شود.

وی ابراز داشت: کار باید با همین همدلی و وحدت و انگیزه روز به روز پیش برود و اجازه ندهیم آسیبی به این موضوع ورود کند و کارها به صورت تخصصی، کارشناسی و علمی دنبال شود.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه بحث بازاریابی و سایر مسائل باید با قوت و قدرت بیشتری پیگیری شود، خاطرنشان کرد: مسئولین نیز همه پای کار هستند و حمایت می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات