خبرهای داغ:
بخشدار بخش مرکزی ملایر با بیان اینکه در بخش مرکزی ملایر سه شهرک وجود دارد، گفت: در این سه شهرک حدود 830 نفر مشغول به فعالیت هستند که یکی از این شهرک‌ها شهرک مبل و منبت است که حدود300 نفر در آن فعالیت دارند.
کد خبر: ۸۹۶۳۰۴۴
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۳

فعالیت 300 نفر در شهرک مبل و منبت بخش مرکزی ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حسین فارسی در بازدید از واحدهای تولیدی بخش مرکزی ملایر در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: در شهرک صنعتی دو ملایر 75 واحد صنعتی استقرار دارد.

وی گفت: در بحث نمایشگاهی نیز 70 واحد نمایشگاهی داشتیم که همه آنها واگذار شده است و در مدت زمان دوساله ساخته خواهد شد.

بخشدار بخش مرکزی ملایر افزود: این 70 واحد نمایشگاهی در 180 متر زمین و سه طبقه ساختمان و به صورت مجزا با زیربنای 540 متر احداث می‌شود و چشم‌انداز آن این است که تولید و فروش کنار هم باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اشتغالی بالغ بر300 نفر در این شهرک داریم و غیر مستقیم آن به بیش از یک هزار نفر می رسد، گفت: در بحث تحریم‌ها ما کمترین آسیب و بیکاری را داشتیم.

فارسی در ادامه سخنانش ابراز داشت: همچنین امکانات رفاهی از قبیل بحث پارکینگ، مسجد و فضای سبز این شهرک نیز تامین خواهد شد.

وی با بیان اینکه در بخش مرکزی سه شهرک وجود دارد، گفت: در این سه شهرک حدود 830 نفر مشغول به فعالیت هستند که یکی از این شهرک‌ها شهرک مبل و منبت است که حدود300 نفر مشغول به فعالیت بوده که در این دولت نیز تسهیلات خوبی پرداخت شد و مابقی نیز در حال انجام مراحل دریافت تسهیلات هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات