خبرهای داغ:
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان همدان عنوان کرد
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان همدان با اشاره به نامگذاری همدان در سال 2018 به عنوان پایتخت گردشگری آسیا گفت: از ابتدای سال 2018 رویدادهای متنوعی را در راستای معرفی بیشتر ظرفیت‌های استان در حوزه های مختلف باید داشته باشیم که شهرستان ملایر و فعالین بخش منبت سهم خوبی را خواهند داشت.
کد خبر: ۸۹۶۳۰۳۷
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹

نامگذاری همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا در سال 2018به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، علی مالمیر در مراسم یک سالگی تاسیس هیئت مدیره مبل و منبت ملایر با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان در بحث منبت، اظهار داشت:حدود 18 هزار نفر مستقیم در امر تولید هستند و اگر فروش را نیز اضافه کنیم بخش بزرگی از اشتغال را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به ثبت ملی شهر ملایر به عنوان پایتخت مبل و منبت با بیان اینکه پیش بینی می کردیم که سال پرکار و تلاشی در این امر را داشته باشیم، افزود: امیدبخش ما ویژگی خاص مردمان شهرستان ملایر بود که روحیه فعال، پرنشاط و توسعه نگر دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان همدان با بیان اینکه بسترسازی و هماهنگی لازم در این امر اتفاق افتاده است، گفت: تلاش نمایندگان مردم ملایر و هنرمندان و فعالین بازار مبل توانست این رویداد بزرگ را برای استان خلق کند که سبب تحرک بیشتر در حوزه صنایع دستی استان شد و ظرفیت‌های خوب گردشگری را نیز به ارمغان آورد.

وی افزود: امروزه برگزاری اینگونه رویدادها به عنوان یک جاذبه گردشگری محسوب می‌شود و با همت مردم ملایر این را تجربه کردیم و اگر بخواهیم بهره خوبی از آن ببریم ماندگاری و تداوم آن است.

مالمیر با اشاره به نامگذاری همدان در سال 2018 به عنوان پایتخت گردشگری آسیا گفت: بخش اعظمی از آن در سال 97 است که با توجه به این انتخاب از ابتدای سال  2018 رویدادهای متنوعی را در راستای معرفی بیشتر ظرفیت‌های استان در حوزه های مختلف باید داشته باشیم که شهرستان ملایر با همت مردم و هنرمندان و فعالین بخش منبت سهم خوبی را خواهند داشت.

وی با بیان اینکه همین رویداد جشنواره مبل و منبت را در تابستان سال آینده باید تکرار کنیم، اظهار داشت: این می تواند یکی از رویدادهای ملی و بین المللی در سال 2018همدان باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات