خبرهای داغ:
بخشدار سامن با اشاره به فعالیت واحدهای تولید مبل و منبت در روستای دهنو آورزمان گفت: این روستادارای 150 کارگاه و نمایشگاه مبل و منبت است که در این کارگاه‌ها حدود 450 نفر فعالیت دارند.
کد خبر: ۸۹۶۳۰۱۲
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰

فعالیت 150 کارگاه و نمایشگاه مبل و منبت در روستای دهنو آورزمانبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، مصطفی عبدالملکی در بازدید از واحدهای تولید مبل و منبت روستای دهنو آورزمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روستای دهنو آورزمان با جمعیتی بیش از یک هزار و 700 نفر دارای 150 کارگاه و نمایشگاه مبل و منبت است که در این کارگاه‌ها حدود 450 نفر فعالیت دارند.

وی افزود: در روستای دهنو آورزمان بیکار نداریم و حتی دانش آموزان این روستا نیز تابستان‌ها در این صنعت فعالیت دارند و این حرفه را یاد می گیرند و تبدیل به یک استادکار ماهر می‌شوند.

بخشدار سامن با اشاره به اینکه روستا ی دهنو آورزمان در فاصله 25 کیلومتری شهرستان ملایر و از توابع بخش سامن است، گفت: در بحث تسهیلات ما به تمام تولیدکنندگان مبل و منبت در صورت نیاز تسهیلات می‌دهیم و این تولیدکنندگان می‌توانند از تسهیلات اشتغالزایی روستایی استفاده کنند.

وی با اشاره به جشنواره مبل و منبت و ثبت ملایر به عنوان پایتخت مبل و منبت در کشور گفت: در ایام برگزاری جشنواره مبل و منبت یک روز مراسم در این روستا برنامه داشتیم.

عبدالملکی عنوان کرد: از نظر کمک‌های مختلف اعم از صدور مجوز و تسهیلات ما تمام قد پشتیبانی می کنیم تا تولیدکنندگان بتوانند کار خود را توسعه دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات