خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه شاهرود:

امروز اسرائیل غاصب بیش از گذشته در انزوا قرار دارد

سرهنگ پاسدار رجبی در نشست بصیرتی پایگاه بسیج خواهران حضرت مریم (س) شهر رودیان گفت: دفاع از فلسطین یک استراتژی اصولی در انقلاب اسلامی است و همین سبب شده امروز اسرائیل غاصب بیش از گذشته در انزوا قرار بگیرند و امت‌های مسلمان بیدار و آگاه شوند.
کد خبر: ۸۹۶۱۳۱۷
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی اصغر رجبی در نشست بصیرتی پایگاه حضرت مریم (س) حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) که با حضور قریب صد نفر در مهدیه شهر رودیان برگزار شد در سخنانی با اشاره به اقدام ترامپ در معرفی قبله اول مسلمین به عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیبل غاصب اظهار کرد: این اقدام نشان داد که تلاش آمریکا برای به بحران کشاندن منطقه و رسیدن به اهداف شومشان است و برای جبران شکست‌های خود در منطقه این اقدام را انجام داده است.
وی افزود: خروش جهان اسلام و حتی ملت‌های دیگر کشور‌ها بر علیه این اقدام نشان داد که برخلاف دولت‌ها که به دنبال متامع خود هستند ملت‌ها آگاه هستند و در مقابل زیاده خواهی قدرت‌ها و دولت‌ها می‌ایستند و این اتحاد و همدلی باید بیشتر و بیشتر شود.
رجبی خاطر نشان کرد: قدس متعلق به جهان اسلام است و برای دفاع از این سرزمین ابتدا باید جهان اسلام و دولت‌های اسلامی به پا خیزند نه اینکه برخی دولت‌های منطقه سکوت کنند و برخی دیگر در کمال گستاخی حمایت از این رژیم غاصب و کودکش را در دستور کار خود قرار دهند.
وی تصریح کرد: امام راحل بنای دفاع از فلسطین به عنوان یک استراتژی اصولی در انقلاب اسلامی را بنیان نهاد و همین سبب شده امروز اسرائیل غاصب بیش از گذشته در انزوا قرار بگیرند و امت‌های مسلمان بیدار شده و آگاه شوند.
مسئول سیاسی سپاه شاهرود در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیروزی محور مقاومت در سوریه و عراق اظهار کرد: این پیروزی و موفقیت نشات گرفته از ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی در منطقه و الگو شدن آن برای سایرین است و مهمتر از آن انتقال تجربیات جمهوری اسلامی به این کشور‌ها و حرکت دادن آن‌ها به سمت رشد و تعالی است.
وی ادامه داد: ایران اسلامی امروز در منطقه دارای اقتدار است و در جهان نیز اثرگذار می‌باشد و این همان چیزی است که دشمنان از آن رنج می‌برند و تمام توطئه‌های آن‌ها برای انزوای ایران اسلامی است که البته این آرزو را به گور خواهند بُرد.
رجبی با اشاره به بسیج و بسیجی گفت: بسیجیان امروز باید در همه عرصه‌ها با صلابت و اقتدار حضور داشته باشند و این اقتدار و صلابت دشمن را منکوب می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها