خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود:

امروز جهان تحت تاثیر فرهنگ بسیجی است

حجت الاسلام میرشفیعی در نشست بصیرتی پایگاه فاطمه (س) حوزه بسیج جامعه زنان فاطمه الزهرا (س) شاهرود گفت: امروز ما شاهد هستیم که جهان تحت تاثیر فرهنگ بسیج و اخلاص در عمل و ایمان قرار گرفته و این پیروزی‌هایی که در منطقه شاهدیم به برکت این فرهنگ است.
کد خبر: ۸۹۶۱۲۹۰
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت السلام سیدجواد میرشفیعی در نشست بصیرتی پایگاه فاطمه (س) حوزه بسیج فاطمه الزهرا (س) که با حضور بیش از ۷۰ نفر در مسجد غربا شاهرود برگزار شد در سخنانی با اشاره به ویژگی‌ها و شئونات بسیجی اظهار کرد: امام راحل که بسیج را بنا نهاد، ویژگی‌هایی را برای افرادی که در آن حضور دارند تعریف کرد و در بیانات و سخنان خود به آن‌ها اشاره کرد.
وی افزود: امام بسیج را لشکر مخلص خدا می‌داند بدان معنا که بسیجی دارای یک ویژگی منحصر به فرد است و آنهم اخلاص در تمام شئون فردی و اجتماعی یعنی فقط و فقط برای خدا کار می‌کند و اخلاص در عمل دارد و بدون ریا و دیده شدن کار خود را انجام می‌دهد آن هم نحوه احسنت و شایسته.
وی افزود: این فرهنگ متعالی که در بسیج وجود دارد سبب شده است تا این فرهنگ به دل‌ها نفوذ کند و ملت‌ها را تحت تاثیر خود قرار دهد و امروز ما شاهد هستیم که جهان اسلام و حتی کشور‌های اروپایی و آمریکایی تحت تاثیر این فرهنگ و این اخلاص در عمل قرار گرفته اند و این پیروزی‌هایی که ما در منطقه شاهد هستیم به برکت همین اخلاص است.
میرشفیعی با بیان اینکه در کنار اخلاص در قول و فعل، ایمان و اعتقاد نیز قرار دارد گفت: ایمان و عمل با هم اثرگذار است و اخلاص با ایمان سبب می‌شود تا استحکام و مقاومت بوجود آید و دشمنان در برابر این ایمان همراه با اخلاص عاجز و ناتوان بمانند.
وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری بسیجی را علی (ع) برمی شمارند که تمام وجودشان وقف اسلام بود و این همان ایمان و اعتقاد و اخلاص است که ماندگار می‌شود و بسیجیان باید به مولا علی (ع) اقتدا کنند که اسوه و الگوی بسیجیان عالم است.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود با تاکید بر ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه گفت: بسیجیان ما باید الگو باشند و با رفتار و ظاهر خود در این مسیر حرکت کنند و قدر این فرهنگ و نعمتی را خدا ارزانی نموده را بدانیم و تلاش کنیم در این مسیر ثابت قدم و استوار باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها