خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج)استان سمنان:

معنویت و ولایتمداری ویژگی بارز سپاه و بسیج است‎

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج)استان سمنان گفت: معنویت و ولایتمداری نقطه قوت و ویژگی بارز سپاه و بسیج است.
کد خبر: ۸۹۶۰۹۵۰
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، جلسه شورای فرماندهی سپاه ناحیه سمنان با حضور سردار شاهچراغی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در سالن جلسات فرماندهی سپاه ناحیه سمنان برگزار شد.

در این جلسه سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج)استان سمنان گفت:آن چیزی که سپاه را از دیگر ادارات و سازمان ها جدا می کند وجه و عنصر معنویت است و سپاه در بین مردم نیز با این ویژگی ها معروف و مشهور شده است.

وی افزود: اعتماد مردم به سپاه جهانی شده است و مردم کشورهایی مثل عراق و سوریه و...که بخشی از آنها سنی و شیعه و حتی مسیحی هم هستند به سپاه و پاسداران و بسیجیان احترام می گذارند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج)استان سمنان بیان داشت: در سوریه و عراق پیروزی بر داعش بخشی از پیروزی بود و ایجاد این اعتماد فراگیر نسبت به نیروهای مقاومت قسمت اعظمی از این  پیروزی محسوب می‌شد و این امر محقق نمی شد جز با همدلی، وجود روحیه ای معنوی و با انگیزه و خدارا شکر فضای عمومی سپاه ناحیه سمنان نیز همینطور است و پاسداران آن افرادی پای کار، با انگیزه  و معنوی و سالم هستند.

سردار شاهچراغی اظهار داشت: در نگاه کلی مجموعه سپاه ناحیه سمنان مجموعه بسیار خوبی است و باید طوری پیش رفت که مباحث اعتقادی و معنوی را باز هم بیش از پیش تقویت کنیم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد ( عج)استان سمنان گفت: شما مسائل را به موقع رصد می کنید و خوب نیز درک می کنید و این موضوع بسیار مهم و خوب است، شما از نیروی جوانی نیز برخوردارید و اگر کارهایتان برای رضای خدا باشد میتوانید به راحتی به اهداف خود دست پیدا کنید.

سردار شاهچراغی افزود: نگاه مردم جامعه به پاسداران نگاه به یک عنصر معنوی و با ایمان است شما پاسداران باید این عنصر را نگه دارید و تقویت کنید.

سردار شاهچراغی با بیان اینکه کسی که پاسدار انقلاب است باید دغدغه مردم و انقلاب اسلامی را داشته باشد، گفت: حفظ انسجام و روحیه خدمت به خلق، توجه به خانواده از دیگر ویژگی های است که پاسداران انقلاب باید داشته باشند.

فرمانده سپاه استان سمنان ضمن اشاره به مسائل حوزه اجتماعی گفت: برخی از اقدامات و کارها بسیار خوب و تاثیر گذار است مثل محله اسلامی سرداران شهید و مرکز فرهنگی مطاع که سبب شد بسیاری از مشکلات اجتماعی و امنیتی در این مناطق حل و کاهش یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها