خبرهای داغ:
مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی خبر داد:

اعزام بیش از 4000هزار نفر از زائرین محروم بالای 40سال سراسر استان به مشهد مقدس

از سال گذشته تا کنون بیش از 4هزار نفر از افراد محروم بالای 40سال از سراسر استان به مشهد مقدس برای زیارت قبر مطهر امام رضا(علیه السلام) اعزام شدند
کد خبر: ۸۹۵۹۸۵۴
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰

مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: از سال گذشته تا کنون بیش از 4هزار نفر از افراد محروم بالای 40سال از سراسر استان به مشهد مقدس برای زیارت قبر مطهر امام رضا(علیه السلام) اعزام شدند.

حاجی علی جلالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهارداشت: برای اولین بار و از سال گذشته برابر سهمیه ایی که از طریق مرکز به استانها داده میشود افرادی که تا کنون برای زیارت امام هشتم علی ابن موسی الرضا(علیه السلام)مشرف نشده اند برای زیارت این امام به مشهد مقدس اعزام می شودند.

وی با بیان اینکه این افراد باید از بالای 40سال داشته واز محرومین جامعه باشند، گفت: در خراسان جنوبی کمتر افرادی هستند که تا کنون بالای 40سال داشته باشند و به مشهد مقدس برای زیارت امام هشتم مشرف نشده باشند ولی هنوز هستند افرادی که قبر مطهر امام رضا(علیه السلام) را زیارت نکرده اند.

مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: با همکاری سپاه و آستان قدس رضوی این افراد به مدت سه روز به مشهد مقدس اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه  استکان این زائرین برعهده سپاه و تغذیه آنها برعهده آستان قدس رضوی می باشد،افزود: یک روز نیز این زائرین میهمان حرم مطهر رضوی می باشند.

جلالی با اشاره به اینکه در هر اعزام بین 3تا 4دستگاه اتوبوس اعزام داریم عنوان کرد: در سال گذشته حدود 2هزار و 500نفر از زائرین بار اولی به مشهد مقدس بالای 40سال از افراد محروم جامعه اعزام شدند .

وی افزود: در سال جاری نیز این اعزام ها ادامه دارد و تا کنون حدود یک هزارو 700نفر به مشهد مقدس اعزام شدند.

مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالرضا(علیه السلام) استان گفت: از این زائرین فقط هزینه اتوبوس رفت و برگشت  که مبلغ 40تا 50هزار تومان می باشد اخذ می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها