خبرهای داغ:
مسئول جمع آوری کمک به زلزله زدگان غرب کشور سپاه شاهرود:

جمع آوری ۷۰۰ میلیون ریال برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور در شاهرود

مسئول جمع آوری کمک به زلزله زدگان غرب کشور سپاه شاهرود از جمع آوری بیش از ۷۰ میلیون تومان وجه نقد برای زلزله زدگان غرب کشور توسط مردم شهرستان شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۸۴۹۴
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰

حسین گرزین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به جمع آوری کمک‌های مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان شاهرود به مردم مناطق زلزله زده غرب کشور اظهار کرد: از ساعات اولیه این حادثه مردم نوع دوست شهرستان شاهرود همانند سایر مردم کشور کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به مردم زلزله زده کرمانشاه اهدا نمودند.
وی افزود: تاکنون بیش از ۷۰۰ میلیون ریال کمک‌های نقدی مردم جمع آوری شده است و بسیاری وسایل مختلف زندگی و موادغذایی و بهداشتی نیز جمع آوری و طی دو مرحله به مناطق زلزله زده اعزام شده است و کمک‌های مردمی ادامه دارد.
گرزین با اشاره به فصل سرما و ساخت و ساز منزل برای زلزله زدگان گفت:از مردم عزیز درخواست داریم کمک‌های نقدی خود را به هموطنان اهدا نمایند و یا در قالب کمک‌های غیرنقدی مصالح ساختمانی و نیاز‌های گرمایشی هموطنان را مد نظر قرار داده و کمک نمایند.
وی با بیان اینکه پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات و حوزه‌های مقاومت همچنان مشغول جمع آوری کمک‌های مردم هستند بیان کرد: با توجه به محول نمودن مسئولیت هفت روستا به استان سمنان باید مردم ما همت کنند و در این مسیر همچون گذشته گام‌های اثرگذار خود را برداشته و همچنان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را اهدا نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها