خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود:

تجلیل از چهره‌ها و الگو‌های ورزش، ترویج از اخلاق در ورزش است

محمدی در آیین تجلیل از الگو‌ها و چهره‌های برتر بسیج ورزش شاهرود گفت: این جلسات و تجلیل ها، الگو‌ها و چهر‌ها را زنده می‌کند و افرادی که مدال طلا گرفته و به خانواده شهدا و آستان قدس تقدیم می‌کنند و فلسفه و پیام بازی‌های منصفانه ارتباط به اخلاق در ورزش است که اهمیت دارد.
کد خبر: ۸۹۵۷۹۳۶
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد محمدی در آیین تجلیل از الگو‌ها و چهره‌های برتر بسیج ورزش شاهرود که با حضور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان، امام جمعه شهرستان، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه و روئسای هیات‌های ورزشی و ورزشکاران در تالار اداره فنی و حرفه‌ای این شهر برگزار شد در سخنانی با عرض تبریک و خیرمقدم و ولادت پیامبر و امام صادق (ع) با اشاره به تجلیل از چهره‌ها و الگو‌های ورزش اظهار کرد: این چهره‌ها و الگو‌ها چگونه به یک چهره ورزشی و الگو تبدیل شده اند؛ آیا خودجوش است یا سازمان یافته و مولفه‌های مختلف آن چیست.
وی افزود: ما در ایام ابتدایی ورزش نداشتیم و هر که ورزش می‌کرده عمدتاً خانواده‌های مرفح بوده و در اوقات فراغت این کار را انحام می‌دادند و در ادامه نظمی یافت و بازی شد و در تکاپو بازی‌ها تشکلات و قوانین درست شد و بازی جایش را به ورزش دارد و امروز صنعت ورزش است.
محمدی خاطر نشان کرد: در صنعت ورزش متاسفانه اخلاق کمرنگ است و امروز خیلی بی اخلاقی هاست و این آیین تجلیل در بوجود می‌آمدن و اهمیت دادن به اخلاق در ورزش و نشان دادن چهره‌ها و الگو‌ها کمک می‌کند.
وی ادامه داد: امروز صنعت ورزش از سن ۵ سالگی فرزندان ما را به سمت ورزش هدایت و شهریه می‌گیرند و آموزش و مهارت می‌دهند و زمانی که به رشد رسید به فروش می‌رساند و از درآمد کسب و صنعت خود را توسعه می‌دهند.
تجلیل از چهره‌ها و الگو‌های ورزش، ترویج از اخلاق در ورزش است
رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود تصریح کرد: این جلسات و تجلیل ها، الگو‌ها و چهر‌ها را زنده می‌کند و تشکر از بسیج ورزشکاران می‌کنم که چهره‌ها و الگو‌های ورزشی شهرستان را نشان می‌دهد، افرادی که مدال طلا گرفته و به خانواده شهدا و آستان قدس تقدیم می‌کنند و فلسفه و پیام بازی‌های منصفانه را ارتباط می‌دهیم به اخلاق در ورزش که اهمیت دارد.
وی ادامه داد: همه باید کمک کنیم به این ظرفیت‌ها و با چنین تشکیلات و نرم‌های ارزشیابی جامعه را به این سمت ببریم و بسیج و سپاه هم نقش مهمی دارند و همکاری تنگاتنگی با هم داریم و خوشحالیم عزیزان اداره ورزش و جوانان را پایگاهی از دستگاه مقدس خود می‌دانند و در عرصه ورزش و جوانان تلاش ما را ارج می‌نهند و حمایت می‌کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها