خبرهای داغ:
امام جمعه شهرکلاته خیج:

فرهنگ و هنر در جامعه تاثیرگذار و تاثیرپذیر است

حجت الاسلام خداپرست در دیدار سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود گفت: کار فرهنگی و هنری در جامعه تاثیرگذار است و مسئولین و تشکل‌های فرهنگی زمینه این فعالیت‌ها را برای خانواده‌ها و جوانان برنامه ریزی نمایند.
کد خبر: ۸۹۵۷۷۸۵
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام و المسلمین علی خداپرست در دیدار سرپرست و مسئولین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود که در دفتر امام جمعه شهر کلاته خیج برگزار شد هم ضمن خیرمقدم، با بیان اینکه کار فرهنگی و هنری در جامعه تاثیرگذار است اظهار کرد: مسئولین و تشکل‌های فرهنگی زمینه این فعالیت‌ها را برای خانواده‌ها و جوانان برنامه ریزی نمایند.
وی، برنامه ریزی مناسب در اوقات فراغت و فعالیت‌های فرهنگی برای خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان را مهم عنوان کرد و افزود: هدف هر جامعه تامین رشد و بالندگی روحی و کمال معنوی جوانان و ایجاد زمینه مناسب برای مشارکت آنان در صحنه‌ها مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است پس باید در این مسیر دست اندرکاران با همدلی و تشویق جوانان اهتمام لازم را داشته باشند.
امام جمعه کلاته خیج ضمن تشکراز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود دربرگزاری و حمایت فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این شهر، گفت:: امیدواریم شاهد حمایت‌های بیشتر جهت پویایی در برنامه‌های فرهنگی، قرآنی، هنری و پرنمودن اوقات فراغت جوانان، نوجوانان و خانواده‌ها در این شهر باشیم.
شعبانعلی آشوری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود نیز در این دیدار ضمن عرض تبریک انتصاب حجه الاسلام خدا پرست به عنوان امام جمعه شهر کلاته خیج، گفت: حوزه فرهنگ و هنر و فعالیت در این بخش بسیارحساس و گسترده است، لذا ما برای عرض ادب خدمت رسیده ایم تا از رهنمود‌های ارزشمند حضرتعالی بهره‌مند وآن‌ها را سرلوح فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی، هنری مناسب و تاثیرگذار دراین شهر قرار دهیم.
وی افزود: فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی و هنری از سوی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی با گستره شهرستان محوری در نظر گرفته شده است، لذا عدالت در اعتبارات واجرای فعالیت‌ها در بخش و شهر‌های شهرستان مد نظر می‌باشد.
آشوری افزود: در شهر‌هایی که مراکز فرهنگی و هنری نداریم باید توجه بیشتری در زمینه فعالیت‌های فرهنگی، هنری داشته باشیم و آن‌ها را حمایت نمائیم تا جوانان، نوجوانان و علاقمندان به فعالیت‌های فرهنگی و هنری از این فرصت‌ها استفاده نمایند.
وی بیان کرد: دربخش وشهر‌های شهرستان استعداد‌های فرهنگی و هنری بالقوه وجود دارد، لذا با برگزاری و حمایت برنامه‌های فرهنگی هنری و تشویق علاقمندان در رشته‌های مختلف فرهنگی، قرآنی وهنری باعث رشد و بروز این استعداد‌ها خواهد گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها