خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی:

ساخت 1200 واحد مسکونی برای زلزله زدگان در شیخ صله/ موادغذایی و کمک مالی مهمترین نیاز مردم منطقه

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: برای استقرار دائم و ساخت خانه برای مردم تفاهمی بین بسیج سازندگی کشور و بهزیستی صورت گرفته است که بر این اساس باید یک هزار و 200 واحد مسکونی برای زلزله زدگان این منطقه ساخته شود.
کد خبر: ۸۹۵۷۵۱۶
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴

محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی که در حال حاضر در منطقه زلزله زده روستای شیخ صله کرمانشاه حضور دارد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: سپاه برای کمک به آسیب دیدگان زلزله اخیر کرمانشاه در چند مرحله ورود پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه سپاه در زمینه امداد و نجات اولیه، استقرار اضطراری، موقت و دائمی در حال اقدام است افزود: در حال حاضر مرحله استقرار اضطراری و امداد و نجات پایان گرفته است.

زهرایی با بیان اینکه استقرار موقت، آواربرداری و نصب کانکس در حال انجام است خاطرنشان کرد: قرارگاه خاتم الانبیاء با همکاری سپاه های استانی و با کمک گروه های جهادی هر منطقه از نقاط تخریب شده زلزله اخیر در کرمانشاه را برعهده گرفته اند.

وی عنوان داشت: بازسازی روستای شیخ صله با 500 خانوار و جمعیت 2 هزار و 500 نفره بر عهده سپاه خراسان جنوبی و شمالی قرار گرفته است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه تا حالا کمک هایی مانند پتو، گرمایش، لباس گرم به دست مردم رسیده است و در این زمینه نیازی وجود ندارد گفت: در حال حاضر مواد غذایی از قبیل برنج، روغن، آب و حبوبات و کمک مالی نیاز اساسی مردم منطقه است.

وی اظهارداشت: 45 نفر جهادگر و 5 نفر از نیروهای پاسدار در منطقه به طور ثابت مستقر هستند.

زهرایی گفت: برای استقرار دائم و ساخت خانه برای مردم تفاهمی بین بسیج سازندگی کشور و بهزیستی صورت گرفته است که بر این اساس باید یک هزار و 200 واحد مسکونی برای زلزله زدگان این منطقه ساخته شود.

وی ادامه داد: طی امروز و فردا  جلساتی با حضور مسئولین برگزار می شود و مشخص خواهد شد که هر استانی چه تعداد از خانه ها را بسازد و چه خدمات دیگری انجام دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها