خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود:

به برکت انقلاب و بسیج ورزشکاران دارای روحیه انقلابی، اخلاقی و دینی هستند

حجت الاسلام والمسلمین امینی در همایش تجلیل از ورزشکاران بسیجی شاهرود گفت: مسجد محل تربیت روح و اخلاق است و مهم می‌باشد که ورزشکاران روحیه انقلابی، اخلاقی و دینی را در خود پرورش دهند که به لطف انقلاب و بسیج این اتفاق افتاده است.
کد خبر: ۸۹۵۷۴۴۸
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در همایش تجلیل از چهره‌ها و الگو‌های برتر ورزش بسیج شهرستان که به همت کانون بسیج ورزشکاران سپاه در تالار همایش‌های سازمان فنی و حرفه‌ای شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت ایام ماه ربیع و هفته وحدت و ولادت پیامبررحمت و امام صادق (ع) با بیان اینکه یکی از نیاز‌های اصلی جسم ورزش است اظهار کرد: مکمل ورزش پرورش روح است چرا که باید بدانیم طبق آن سخن معروف روح سالم در بدن سالم است.
وی افزود: ورزش با پرورش روح با هم در تاریخ ماندگار خواهند شد مانند پوریای، ولی که ماندگار در تاریخ است یا مرحوم تختی که این‌ها در تاریخ مانده اند.
امینی با تاکید بر اهمیت ورزشگاه به مسجد اشاره کرد و گفت: مسجد محل تربیت روح و اخلاق است و مهم می‌باشد که ورزشکاران روحیه انقلابی، اخلاقی و دینی را در خود پرورش دهند که به لطف انقلاب و بسیج این اتفاق افتاده است.
امام جمعه شاهرود تصریح کرد: ورزش در کنار نماز، حفظ حقوق دیگران علی الخصوص پدر و مادر بسیار مهم است و باید ورزشکاران و جوانان بدان توجه ویژه داشته باشند.
در این مراسم که جانشین سپاه ناحیه شاهرود، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان حضور داشتند، از برترین‌های ورزش بسیج شهرستان شاهرود تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها