خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان سمنان:

اجرای طرح حوضچه آرامش در سراسر استان سمنان

عبداللهی در تقدیر و تشکر از عوامل طرح حوضچه آرامش در شهر مجن گفت: با توجه به بازخورد این طرح، طرح حوضچه آرامش در سراسر استان سمنان با انتقال تجربیان دست اندرکاران این طرح اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۵۷۰۴۱
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مرتضی عبداللهی در مراسم تجلیل از دست اندرکاران طرح حوضچه آرامش که به همت فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود به میزبانی امامزاده محمد شهر مجن برگزار شد با تقدیر تشکر از دست اندرکاران این طرح اظهار کرد: این عزیزان به سنت پیامبر اقتدا کردند که طبیب دوار بودند و الگویی است که ما نباید منتظر باشیم مردم بیایند و ما باید به سراغ مردم برویم.
وی افزود: در نظرسنجی‌ها شاهد بودیم خانواده‌ها چقدر از اجرای این طرح ابراز رضایت مندی کردند چرا که به گفته آن‌ها مشکلات بسیاری داشتند و با حضور مشاور و آگاهی بخشی به خانواده‌ها مشکلات آن‌ها حل شد.
عبداللهی با بیان اینکه امید گرفتن خانواده‌ها که مشکلات حل می‌شود سبب استقبال خانواده‌ها شد بیان کرد: این حرکت گروه مشاورین همان زکات علم است که در این مسیر صرف شده و پاداش دنیوی و اخروی آن با حضرت حق است.
وی با بیان اینکه برنامه بومی محلی طراحی شده در سپاه استان در راستای برطرف کردن معضلات فرهنگی اجتماعی است گفت: در کار فرهنگی برنامه‌های بومی محلی با توجه به معضلات و آسیب‌های اجتماعی طراحی و به سراسر شهرستان‌های استان ابلاغ شد.
عبداللهی با بیان اینکه نگاه حضرت آقا به خانواده به زمینه سازی تمدن اسلامی می‌انجامد افزود: رهبری فرزانه انقلاب تاکید دارند پایه اصل تمدن اسلامی در داخل خانواده هاست و خانواده پایه اصلی ساخت تمدن اسلامی است و تلاش دشمن نابودی خانواده و سست کردن باور‌ها و اعتقادات است.
وی با بیان اینکه طرح حوضجه آرامش طرح خوبی بوده و با توجه به نیازی که احساس شده اجرا گردید عنوان کرد: با برنامه ریزی که انجام شده ان شالله در سطح استان این برنامه اجرا می‌شود و از دامغان این کار استارتش خورد و با تجربیات خوب دوستان شاهرودی این کار اجرا خواهد شد.
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان سمنان با ابلاغ سلام فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) به همه مردم و دست اندرکاران این طرح عنوان کرد: سردار فرماندهی سپاه استان با ابلاغ سلام و تشکر از این طرح برای دست اندرکاران این طرح لوح تقدیر و هدیه ارسال نمودند.
عبداللهی در پایان با خواندن لوح تقدیر سردار شاهچراغی برای دست اندرکاران این طرح با حضور امام جمعه شهر مجن، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود و مدیرکل بهزیستی استان سمنان این لوح تقدیر به مشاورین و دست اندرکاران این طرح اهدا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها