خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه:

طرح گشت محلات در بشرویه آغاز می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه بیان کرد: طرح گشت محلات با هدف کمک به افزایش امنیت محلات از فردا در بشرویه آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۵۵۴۸۸
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

سرگرد علی خبازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه در گردهمایی بزرگ بسیجیان این شهرستان گفت: بسیج نهادی ست که ثمره و نتیجه آن در تمام دنیا دیده شده است.

وی افزود: بسیج و بسیجیان امروز دارای ارتشی 25 میلیونی هستند که زیر نظر رهبری ساماندهی شده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه اظهار داشت: باتوجه به توطئه ها و دسیسه های دشمنان امروز بسیجی ماندن مهم ترین وظیفه ماست.

سرگرد خبازی بیان کرد: بسیج حرکتی بزرگ بود که به فرمان رهبر کبیر انقلاب شکل گرفت و امروز در همین بسیج سردارانی تربیت شده اند که خاری بر چشم دشمنان اسلام می باشند.

وی تاکید کرد: نیاز است تا امروز با افزایش بینش و بصیرت خود را در برابر هرگونه توطئه دشمن بیمه کنیم.

سرگرد خبازی بااشاره به اقدامات مثبت بسج  در تمامی زمینه ها گفت: از فردا طرح گشت محلات نیز با هدف کمک به افزایش امنیت محله ها در شهرستان بشرویه آغاز خواهد شد.

وی افزود: طرح گشت محلات قرار است از فردا بصورت رندمی در تمام پایگاه های بسیج سطح شهر بشرویه انجام شود تا بسیجیان همچون گذشته کار شناسایی و برقراری نظم در سطح شهر را ساماندهی کنند.

برزگر سرهنگ بازنشسته سپاه پاسداران جمهوری اسلامی و سخنران این مراسم عامل اصلی موفقیت همیشگی بسیج را ایمان و عمل صالح دانست و افزود: دشمن در تمام زمینه ها از لحاظ تجهیزات نظامی و سخت افزاری از ما مجهزتر بوده اما بسیجیان همواره در همه عرصه ها موفق شده اند.

وی عامل دوم موفقیت بسیج را تبیعت از رهبر انقلاب دانست و افزود: طبق آیات و روایات الهی بایستی همواره گوش بفرمان رهبری بوده که بسیجیان این مهم را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

سرهنگ برزگر همچنین خواستار حفظ هوشیاری هرچه بیشتر ملت و بسیجیان شد و ادامه داد: باید در مقابل فتنه های داخلی و خارجی دشمنان هوشیار بود چرا که عده ای سعی بر تفرقه افکنی بین شیعه وسنی داشته و درصدد بدبین نمودن اذهان نسبت به مقام معظم رهبری هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها