خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود:

هدف نهایی دشمن تهی کردن جامعه از اعتقادات و دین است

حجت الاسلام میرشفیعی در همایش بصیرتی بسیج فرهنگیان شاهرود گفت: هدف نهایی دشمن تهی کردن جامعه از دین و اعتقادات و ترویج سبک زندگی غربی است.
کد خبر: ۸۹۵۵۰۵۵
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام سید جواد میرشفیعی در همایش بصیرتی بسیج فرهنگیان شاهرود و بسطام که در کانون ملی شهید بهشتی شاهرود به مناسبت هفته بسیج برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره امام راحل و شهدا به بازخوانی آسیب‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های اجتماعی پرداخت و اظهار کرد: امروز دشمن در جنگ نرم خود هدف اصلیش نسل نوجوان و جوانان و بانوان جامعه است.
وی افزود: اگر بررسی دقیقی روی شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان داشته باشیم در می‌یابیم که تمام تلاش این شبکه‌ها تخریب اعتقادات و دین و بنیان خانواده هاست و در این مسیر ابزار هنر و نمایش و فیلم و سریال را به خدمت گرفته اند.
میرشفیعی خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب از سال ۶۹ هشدار فرمودند که تهاجم فرهنگی دشمن را جدی بگیریم و تعابیر مختلفی هم در این رابط استفاده کردند، اما ساده اندیشان و کج نگران توجه نکردند و ما امروز شاهد این جنگ سراسر تخریب و بحران در جامعه خود هستیم.
وی با بیان اینکه کودکان بیشتر از تمام افراد جامعه تحت تاثیر رسانه‌ها قرار می‌گیرند تصریح کرد: این شبکه‌های صهیونیستی در تلاش هستند تا ذهن و فکر نوجوان ما را از همان کودکی به هرزه گی و هوس بازی منحرف کنند.
هدف نهایی دشمن تهی کردن جامعه از اعتقادات و دین است
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود بیان کرد:دشمنان با ابزار نرم خود با هدف قرار دادن کانون خانواده تلاش می‌کند تا این کانون را از هم متلاشی کند و در این مسیر با ترویج بی بند و باری و آزاد جلوه دادن خیانت زن به همسر و بالعکس انحرافات را دامن می‌زند.
وی با بیان اینکه هدف نهایی دشمن تهی کردن جامعه از دین و اعتقادات و ترویج سبک زندگی غربی است گفت: آن‌ها در شبکه‌های ماهواره‌ای و اجتماعی تلاش می‌کنند را کودکان و نوجوانان را جذب کنند و باید مراقب باشیم آن‌ها را در این مسیر تنها نگذاریم.
میرشفیعی با بیان اینکه معلمان و فرهنگیان ما در خانواده دوم که مدرسه است باید آگاه سازی نمایند افزود: شما عزیزان در مدرسه به عنوان مادر دوم بچه‌ها باید آن‌ها را نسبت به تهدیدات پیرامونی آگاه نماییم و در کنار تحصیل علم به آن‌ها معرفت و بصیرت و آگاهی را نیز به آن‌ها تزریق نمایید.
وی ادامه داد: امید انقلاب و نظام به نسل نوجوان و جوانی است که در خانواده و مدرسه رشد پیدا می‌کنند و باید مراقب باشید که آن‌ها در مسیر درست رشد و تربیت یابند تا بتوانند برای کشور خدمتگذار باشند نه سَربار و عنصر خنثی و بی اثر که دشمن این را می‌خواهد.
هدف نهایی دشمن تهی کردن جامعه از اعتقادات و دین است
میرشفیعی با بیان اینکه دشمن از این برنامه‌های خود دنبال رسیدن به مقاصد شیطانی خود است گفت: دشمن با شناخت امیال نوجوان و جوان ما با ترویج بی بندباری و سکس در جامعه تلاش می‌کند تا بحران هویت در جامعه ایجاد کرد و جامعه را به سمت هرج و مرج سوق داد و با این روش با در دست گرفتن امیال جوانان آن‌ها را در مقابل انقلاب و نظام قرار دهد.
وی با تاکید بر هوشیاری و ساده نیندیشیدن در این زمینه تاکید کرد: باید همه تلاش کنیم تا با ترویج فرهنگ متعالی اسلام در مقابل فرهنگ منحط غرب و آگاهی بخشی به نسل نوجوان و جوان آن‌ها را از اسیر شدن در گرداب شیطان خلاصی بخشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها