خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی (ع):

بسیج الگوی جبهه مقاومت و بزرگترین نهاد مردمی تاریخ ما است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) قم گفت: بسیج، الگوی موفق جبهه مقاومت در عراق و سوریه و بزرگترین نهاد مردمی و یاد آور خاطرات بزرگترین مردان تاریخ ما است.
کد خبر: ۸۹۵۵۰۴۷
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰

بسیج الگوی جبهه مقاومت و بزرگترین نهاد مردمی تاریخ ما است

امیرحسین مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت پیروزی‌های جبهه مقاومت اظهار داشت: بسیج الگوی جبهه مقاومت و بزرگترین نهاد مردمی و ارزشی در تاریخ ما است.
وی افزود: بسیج در نظام جمهورى اسلامى نمونه اى از قدرت معنوى را که عنصر اصلى آن مردم و دفاع از ارزشهاست با استفاده مناسب و صحیح از فرصت‌ها ایجاد کرده که در آن بر مردم سالارى دینى پاى مى فشارد و از این حکم اسلام عدول نخواهد کرد.
مرادی همچنین با تسلیت به هم وطنان کرمانشاهی که در حادثه اخیر زلزله عزیزان خود را از دست داده اند گفت: این ناحیه به همراه رده‌های زیر مجموعه تا کنون چندین دستگاه کامیون از محموله‌های اهدایی و جمع آوری شده توسط بسیجیان را به مناطق زلزله زده ارسال نموده است و جمع آوری این کمک‌ها همچنان در کنار تمامی برنامه‌های هفته بسیج این ناحیه ادامه دارد و نیزبه زودی تیم‌های از گروه‌های جهادی این ناحیه جهت کمک به امر بازسازی منازل زلزله دیدگان به آن مناطق اعزام خواهند شد.
ارسال نظرات