خبرهای داغ:
جانشین معاونت آموزش ستاد کل نیروهای مسلح:

امروز تفکر بسیجی دور کننده توطئه‌ها و جنگ دشمنان از کشور و منطقه است

سردار فرجیان زاده در همایش پنج آذر شاهرود گفت: امروز نیروی بسیج و روحیه و تفکر بسیجی است که جنگ‌ها و توطئه‌ها را در کشور بلکه در منطقه و جهان برطرف می‌کند.
کد خبر: ۸۹۵۴۲۹۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرتیپ پاسدار سعید فرجیان زاده در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان شاهرود در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در ۵ آذر ماه در استادیوم شهید اکبری این شهر در سخنانی با تبریک هفته بسیج و پیروزی محور مقاومت در سرنگونی تکفیری‌های صهیونیستی اظهار کرد: امام راحل همانطور که خود فرمودند: تاسیس بسیج از الطاف خفیه و جلیه الهی بوده که بر ایشان الهام شده است و این نهاد انقلابی و اسلامی را بنیان نهادند.
وی افزود: از بدو تاسیس بسیج و حضور مردم در صحنه انقلاب اسلامی، بسیج نشان داد که بازویی پرتوان برای نظام اسلامی است چرا که با حضور در صحنه و مبارزه با ضد انقلاب و غائله‌های گوناگون کشور و بعد جنگ تحمیلی، اوج اقتدار و خود را نشان داد.
سردار فرجیان زاده خاطر نشان کرد: امام بعد از دوران دفاع مقدس در بیانات خود جملات ژرف و عمیقی را باب بسیج بیان فرمودند که از آن جمله می‌توان به بسیج لشکر مخلص خداست، بسیج شجره طیبه انقلاب، من به صفا و خلوص شما بسیجیان غبطه می‌خورم و از خدا می‌خواهم با بسیجیانم محشور گردان را اشاره کرد.
وی با اشاره به تاکید امام راحل بر طنین اندازه شدن تفکر بسیجی در جامعه گفت: اگر بر کشوری ندای دلنشین تفکر بسیجی طنین اندازد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید و الا هر لحظه باید منتظر حادثه باشیم و اگر مسئولین نظام اسلامی از شما غافل شوند، به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت.
جانشین معاونت آموزش ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: این سخنان گوهر بار امام راحل برای این بود که بسیج باید در صحنه انقلاب برای همیشه حاضر باشد و بعد از جنگ این تشکیلات مردمی بی اهمیت نشود.
وی ادامه داد: ما امروز شاهد نقش تفکر بسیجی در جامعه خود و حتی در کشور‌های منطقه هستیم و مهمترین آنهمین پیروزی اخیر در محو داعش در سوریه و عراق است و این همان تفکری است که چشم طمع جهان خواران را دور می‌کند.
فرجیان زاده با بیان اینکه عزت، امنیت و سربلندی امروز کشور مرهون شهدا است عنوان کرد: امروز همه مسلمانان جهان به شهدای نظام اسلامی اقتدا کرده و در برابر استکبار جهانی، رژیم غاصب صهیونیستی و دیگر قدرت‌های ظالم ایستاده‌اند.
وی با بیان اینکه ملت ایران، ملتی وفادار است و این حضور امروز نشان و گواهی بر این مدعاست عنوان کرد: امام راحل در بیانی فرمودند که این ملت از ملت صدر اسلام نیز بهتر است چرا که پشتبان اسلام و انقلاب است و باید همه ما قدردان این ملت و نظام باشیم و قدر نعمت‌هایی که داریم را بدانیم.
امروز تفکر بسیجی دور کننده توطئه‌ها و جنگ دشمنان از کشور و منطقه است
جانشین معاونت آموزش ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه مسئولان باید بدانند که مسئولیت چه ملت بزرگی را بر عهده دارند گفت: ملت ما امروز الگویی برای همه آزادی خواهان جهان است و باید این الگو را حفظ و حراست کرد و در خدمت به این ملت شجاع و وفادار و ایثارگر از جان مایه گذاشت.
وی افزود: امروز مسئولین ما باید به پشتوانه این ملت و تفکر بسیجی، خدمتگذار باشند و در این مسیر تمام تلاش خود را مصروف نمایند و بدانند این ملت همیشه پشت مسئولین کشور است و همین پشتوانه سبب این پیروزی‌ها و اقتدار و صلابت ملی و بین مللی است.
سردار فرجیان‌زاده تاکید کرد: مسئولان ما باید ارزش، مقام، جایگاه و تراز این ملت را بدانند و هم تراز این ملت باشند. ملت ایران، ملت ترسو و کوچکی نیست. بلکه ملتی بزرگ و شجاع که تربیت شده مکتب روح‌الله است.
وی با اشاره به دشمنی‌های استکبارجهانی به سرکردگی آمریکا بیان کرد: این بزرگداشت‌ها و برنامه‌ها برای این است که ما بدانیم یکی از مهمترین شاخصه‌های بسیج و تفکر آن استکبارستیزی و مبارزه با ظلم و ستم و استکبارگری است.
فرجیان‌زاده ادامه داد: امروز مسئولان ما هم اعتراف دارند که آمریکا مورد اعتماد نیست و نمی‌شود به استکبار جهانی اعتماد کرد؛ بنابراین باید از مکتب امام و تفکر بسیج آموخت که به دشمن اعتماد نکنیم و این راه را همچنان با صلابت ادامه دهیم.
جانشین معاونت آموزش ستاد کل نیروهای مسلحبا بیان اینکه امروز عده‌ای مدعی هستند که با گفت و گو و مذاکره جنگ‌های منطقه‌ای را حل نموده ایم گفت: این دروغی است که هیچ پایه و اساسی ندارد و سایه جنگ و معادلات منطقه‌ای را نیروی اراده ملت مسلمان ایران و قدرت نظامی و دفاعی کشور از بین برد.
وی ادامه داد: شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و دانشمند شهید هسته‌ای مایه عزت و اقتدار کشور هستند و سایه جنگ را از سر ملت برطرف کردند و امروز نیروی بسیج و روحیه و تفکر بسیجی است که جنگ‌ها و توطئه‌ها را در کشور بلکه در منطقه و جهان برطرف می‌کند.
سردار فرجیان‌زاده با اشاره به شهید طهرانی‌مقدم پدر علم موشکی ایران اظهار کرد: این شهید قدرت موشکی ایران را به جایی رساند که امروز رژیم غاصب صهیونیستی از این قدرت هراس دارد.
وی با اشاره به اقتدار امام راحل و رهبری فرزانه انقلاب بیان کرد: امروز رهبری همانند امام سکاندار این انقلاب است و به خوبی توانسته این کشتی را در طوفان حوادث رهبری نماید و این مدیریت و درایت ایشان است که قدرت‌های بزرگ دنیا را در مقابل ایشان وادار به کُرنش و احترام می‌کند.
جانشین معاونت آموزش ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به حضور تفکر بسیجی در جامعه برای پیشبرد اهداف عالیه نظام گفت: امروز اگر ما می‌خواهیم در هر زمینه‌ای موفق شویم باید به تفکر بسیجی تمسک بجوییم و شعار‌های رهبر انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها