خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) در جمع بسیجیان شهر اسفدن:

داعش نیروی ویژه آمریکا،فرانسه واسرائیل است/ بسیج تابلوی زیبای ایثارگری ها وافتخارات

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)گفت:داعش نیروی ویژه وتکاور آمریکا،فرانسه واسرائیل است ودشمنان با نیروهای خودشان عرضه ندارند کاری کنند وبرای این که لشکرهایشان تاب مقاومت ندارند داعش آمریکا صفت واسرائیل خو را پرورش دادند
کد خبر: ۸۹۵۴۱۲۷
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی شب گذشته در جمع بسیجیان شهر اسفدن با تبریک هفته پربرکت بسیج گفت:بسیج تابلوی زیبای ایثارگری ها وافتخارات ماست  که به جهان عالم صادر شده است.

وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران ونقشه هایی که دشمنان برای کشور ما ریخته بودندقرارنبوده است که انقلاب اسلامی ما 40سال دوام پیدا کند وقرار بود که انقلاب را سرنگون کنند وبه برکت خون شهدا وآمادگی های شما بسیجیان این انقلاب 40سال بیمه شده است

سردار قاسمی گفت:قرار نبوده است نفوذ معنوی ایران در غرب خاورمیانه ودر شما ل وجنوب آفریقا و.. باشد وقرار بود که  اسلام ناب را خفه کنند ونقشه جهانی آمریکا حاکمیت بر حوزه خلیج فارس وخاورمیانه بوده است وقرار بوده است که هلال شیعی را ببلعند وبا خاک یکسان کنند

وی افزود:دشمنان تصمیم گرفتند برای این که هلال شیعی پیروز نشود وبرای این که اسلام به جهان منتشر نشود وچهره خشن  وزشت وکریهی از اسلام را نشان دهند داعش را به وجود آوردند وجوانان را بر علیه شیعه آموزش دادند وبرای دوره های آموزشی به آمریکا واسرائیل فرستاند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)اظهارداشت:داعش نیروی ویژه وتکاور آمریکا،فرانسه واسرائیل است ودشمنان با نیروهای خودشان عرضه ندارند کاری کنند وبرای این که لشکرهایشان تاب مقاومت ندارند داعش آمریکا صفت واسرائیل خو را پرورش دادند

سردارقاسمی در ادامه با بیان این که یکی از کارکردها وعملکردهای مثبت بسیج بعد از دفاع مقدس ایستادگی در برابر داعشی ها بود گفت:با تشکیل بسیج مردمی والگو گیری از بسیج کشور ایران در کشورهای مسلمان از جمله سوریه وعراق ولبنان و.. شاهد مقابله با دشمنان هستیم .

وی افزود:هسته های مقاومت بسیج که خواسته امام در اقصی نقاط جهان بود تحقق پیدا کرد وبسیج جهانی شد

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع)تصریح کرد،امروز حضور بسیجیان در صحنه ها برای دشمن وحشت آفرین است وطرح وبرنامه های دشمن به واسطه این حضور به هم می ریزد وبسیج در مجموع یک نیروی بازدارنده است  وحضور شما بسیجیان انقلاب وکشور را بیمه کرده است ومایه دلگرمی فرماندهان شماست ومقام معظم رهبری به پشتوانه همین حضور شما درست تدبیر می کنند ومی فرمایند آمریکا را زیر پا له می کنیم وهیچ غلطی هم آمریکائیها نمی توانند بکنند.

وی درادامه بیان داشت: ازبی بصیرتی ضربه های زیادی خورده ایم ولذا بصیرت وشناخت دشمن از جمله مسائل مهمی است که باید مد نظر بسیجیان باشد وعمل به موقع انتظارما از بسیجیان است .

وی در بخش پایانی سخنان خود به موضوع اقتصاد مقاومتی که مد نظر رهبری است اشاره کرد وگفت: دراین طرح که 7سال است رهبری بسیار تاکید دارند تا حدودی خوب عمل کرده ایم ونفوذ ورخنه وسیل اولیه فشار دشمن را توانسته ایم مهار کنیم  ومردم نیز مسئولیت خودرا دراین زمینه به خوبی ایفا کرده اند وکارگزاران ومسئولین در بعضی بخش ها هنوز این را باور ندارند ومی لنگند وتدابیر خوبی  در برخی مواضع ندارند وباید روی این موضوع بیشتر همت شود.

سردار قاسمی در بخش پایانی سخنان خود به موضوع تشکیل صندوق های قرض الحسنه محلی در بسیج اشاره کرد وگفت: با تشکیل این صندوق های محلی در پایگاههای بسیج می توان به سمت وسوی اشتغال زایی در آینده پیش رفت وهمچنین با پس انداز های انجام شده مشکلات نیاز مندان را نیز حل کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها