خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج

حضور مسئولین حوزه بسیج مساجد خاتم الانبیا (ص) در موسسه خیریه آمنه شاهرود+ تصاویر

به مناسبت هفته بسیج، فرماندهی و شورای حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیاء با حضور در موسسه خیریه پسرانه امین به اجرای جشن و مسابقه پرداختند.
کد خبر: ۸۹۵۳۹۹۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت هفته بسیج، فرماندهی و شورای حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) سپاه شاهرود با حضور در موسسه خیریه پسرانه امین شاهرود همراه با بچه‌های این مرکز به اجرای جشن و مسابقه پرداختند.
ابوذری مطهری فرمانده حوزه بسیج خاتم الانبیا هدف از این برنامه را ایجاد روحیه نشاط و شادابی به مناسبت هفته بسیج در این مرکز که محل نگهداری بچه‌های بی سرپرست و بد سرپرست است عنوان کرد و گفت: بسیج در هر عرصه‌ای که نیاز باشد حضور دارد و به کمک جامعه می‌آید و ایجاد نشاط اجتماعی از برنامه‌های بسیج است و حضور ما در این مکان به این جهت می‌باشد.
در این برنامه فرماندهی و شورای بسیج حوزه خاتم در کنار این بچه‌ها به اجرای برنامه‌های شاد و مسابقات فرهنگی ورزشی پرداخته و نماز جماعت مغرب و عشاء را با این بچه ها اقامه کردند و در مدت حضور خود در این مرکز تلاش کردند روحیه نشاط بسیجی را به این بچه‌ها منتقل کنند و بتوانند لحظه‌ای از غم‌های آن‌ها بکاهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها