خبرهای داغ:

برگزاری جلسه سرمربی صالحین با مربیان بسیج دانش آموزی شاهرود +عکس

جلسه مربیانبا سرمربی بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۲۵۶۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه ماهانه مربیان با سرمربی بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود در سالن جلسات این حوزه برگزار شد.
در این جلسه محمد جلیلی فرمانده حوزه ایمان در سخنانی با بیان اینکه حلقه صالحین رکن اصلی بسیج است و باید تلاش شود این موضوع در واحد‌های بسیج و سرگروه‌ها صالحین مورد توجه قرار گیرد اظهار کرد: هدف از صالحین استفاده و بهره برداری بسیجیان در قالب بالا بردن معرفت و بصیرت و بینش سیاسی است و باید تلاش کرد به این اهداف رسید.
حجت الاسلام سبدرضا مرتضوی سرمربی صالحین بسیج دانش آموزی شاهرود نیز در سخنانی با تشریح نظام صالحین و ساختار و ارکان آن به حلقه‌های صالحین اشاره کرد و گفت: ما در این حلقه‌ها موضوعات معرفتی، بصیرتی، سیاسی، مهارتی و اخلاقی را آموزش می‌دهیم و باید تلاش کرد در قشر بسیار مهم دانش آموز با دقت و تلاش این موضوعات را هدفمند اجرا نمود.
وی با تاکید بر کیفیت افزود: ما کیفیت را اولویت کار خود قرار داده ایم هر چند کمیت نیز مهم است و باید تلاش کرد با اثربخشی و کیفیت دهی حلقه‌های صالحین کمیت را نیز افزایش داد.
مرتضوی با بیان اینکه در مدارس باید تلاش کرد تا دانش آموزان را در مسیر رشد و تعالی قرار داد عنوان کرد: همه تلاش باید این باشد تا بتوانیم نسلی انقلابی و دارای روحیه بسیجی و تفکر بسیجی تربیت نماییم و این تحقق نمی‌یابد جز با تلاش و کوشش ما و باید تلاش خود را در این مسیر صرف نماییم.
وی با اشاره به ارائه گزارشات فعالیت‌ها گفت: نباید تلاش ما بدون انعکاس باشد و باید فعالیت‌های ما انعکاس داده شود تا خود به نوعی انتقال تجربیات به دیگران و اینکه بسیج دارد تلاش می‌کنند و این هم نمونه‌ای از تلاش هاست و باید این انعکاس دادن و این سازمان و ساختار را نیز حفظ کرد.
در این جلسه مسئول تعلیم و تربیت حوزه ایمان نیز با تاکید بر سازماندهی نمودن متربیان و سرگروه‌ها و ارائه گزارش فعالیت گفت:مربیان و سرگروه‌ها باید فعالیت‌های خود را گزارش دهند تا بتوان با برنامه ریزی و حمایت از حلقه‌های فعال سایر حلقه‌ها را به حرکت واداشت و صالحینی پویا و فعال و قوی داشت.
در این جلسه مربیان به ارائه دیدگاه‌ها و نظارات خود در خصوص فعالیت‌های اجرایی و برنامه‌های اثرگذار پرداختند.
برگزاری جلسه سرمربی صالحین با مربیان بسیج دانش آموزی شاهرود+عکس
برگزاری جلسه سرمربی صالحین با مربیان بسیج دانش آموزی شاهرود+عکس
ارسال نظرات
پر بیننده ها