خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر عنوان کرد

بصیرت و معرفت از ویژگی شهدای مدافع حرم/ مدافعان حرم از رویش‌های انقلاب اسلامی هستند

امام جمعه ملایر با بیان ویژگی‌های شهدای مدافع حرم گفت: بصیرت و معرفت از ویژگی شهدای مدافع حرم است که این بصیرت را هنوز بعد از گذشت سالیان متمادی از ظلم و جنایت داعش در منطقه برخی به دست نیاوردند.
کد خبر: ۸۹۵۲۲۸۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸

بصیرت و معرفت از ویژگی شهدای مدافع حرم/ مدافعان حرم از رویش‌های انقلاب اسلامی هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در همایش «مدافعان حرم، زمینه سازان ظهور» در شهرستان ملایر با تبریک هفته بسیج و پیروزی بر شجره خبیثه داعش بیان داشت: سخن گفتن در جمع خانواده شهدا حقیقتا سخت است چراکه آنچه ما می گوییم آنها عمل کردند.

وی گفت: کسی که در خط مقدم جبهه و مقاومت است تمام دوره‌های آموزش، تربیت، معرفت و بصیرت را طی کرده تا به این جایگاه دفاع از حریم امامت و ولایت رسیده است.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه ما که در شهرها و مناطق امن به برکت خون مطهر شهدا زندگی می کنیم چه باید بگوییم، افزود: آن کسانی که این امنیت، آرامش، زندگی و خانواده را ترک می کنند و در مقابل دشمنان نظام اسلامی و اسلام ناب می ایستند راه صد سال را یک شب طی کرده اند.

وی با اشاره به اینکه با شهدای مقاومت عطر ایثار، جهاد و از خود گذشتگی در کشور ما پیچید، گفت: فضای کشور عطرآگین این شهدا است.

برقراری بیان داشت: شهدای مدافع حرم نشان دادند که هنوز در باغ شهادت باز است، هنوز بستر برای ایثار جهاد و از خودگذشتگی فراهم است.

وی با بیان اینکه همچنان ولایت نیازمند به حمایت است، افزود: برای جهانی شدن انقلاب اسلامی امام(ره)، شهدا و ولی امر مسلمین جهان، ما نیازمند به حمایت و دفاع هستیم.

امام جمعه ملایر با بیان ویژگی‌های شهدای مدافع حرم گفت: بصیرت و معرفت از ویژگی شهدای مدافع حرم است که این بصیرت را هنوز بعد از گذشت سالیان متمادی از ظلم و جنایت داعش در منطقه برخی به دست نیاوردند و هنوز در اینکه اگر مدافعین حرم نبودند ما باید در کرمانشاه و همدان با جریان تکفیری می جنگیدیم دچار تردید هستند.

وی با بیان اینکه مدافعان حرم بصیرت لازم را داشته اند، افزود: آنها آگاهی لازم از خوی ددمنشانه تکفیری ها داشتند و می دانستند تکلیف چیست و دشمن را می شناختند و هدف عمده آن که درگیر شدن با نظام اسلامی بود، هرچند در اندازه مبارزه با نظام اسلامی نیستند و از روی عدم شناخت و بصیرت و آگاهی مبتلا به این بلا شده بودند.

برقراری با بیان اینکه مثل انقلاب اسلامی مثل قطاری است که در یک ایستگاه می ایستد و چندین مسافر از آن پیاده می شود و چند نفر دیگر سوار می شوند، گفت: نظام اسلامی همواره در حال ریزش و رویش است، جوانان تازه نفس این رویش‌های انقلاب اسلامی بدون وابستگی به زر و زور و تزویر و تجملگرایی و اشرافی وارد این فضا شدند.

وی با اشاره به اینکه شهدا مشتری‌های در خانه خدا هستند، گفت: آنها در صفی قرار گرفتند که حاضر هستند با جان و مالشان با خدا معاله کنند، آنها سیمای اسلام ناب را چهره رسول الله(ص) و علی ولی الله(ع) را در چهره نورانی ولی فقیه دیده‌اند و سراز پا نشناختند و وجود فرزند و خانواده برای آنها غل و زنجیر نشد.

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم شخصیت‌های قرآنی و قرآن مجسم هستند، بیان داشت: شهدا در جمع ما و در کشور هم خودشان، فرزندانشان، پدران و مادرانشان و همسرانشان همه از شخصیت‌های قرآنی هستند.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم آموزش جهاد و مقاومت را از سیدالشهدا(ع) و امام سجاد(ع) یاد گرفتند با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت در مقابل داعش گفت: همانگونه که جهاد و مجاهدت مخلصانه شهدای مدافع حرم بساط داعش را درهم کوبید، امید است بساط حامیان آنها نیز از روی زمین برچیده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات