خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به حامیان داعش گفت: در برابر آنان جبهه مقاومت به فرماندهی ایران اسلامی درسی فراموش نشدنی به داعش و اربابان فرا منطقه‌ای و منطقه‌ای داد و دنیا به این ایستادگی افتخار می‌کند.
کد خبر: ۸۹۵۲۴۳۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱

جبهه مقاومت درسی فراموش نشدنی به داعش و اربابانش دادسرهنگ حسن برزگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به  پایان گروه تکفیری داعش بیان داشت: حامیان داعش می‌گفتند که پایان داعش 30 سال طول می‌کشد چراکه به این زودی نمی‌خواستند کار داعش تمام شود.

وی افزود: حامیان داعش هنوز به مقاصد خود نرسیده بودند و می‌خواستند که با وجود داعش استفاده‌های زیادی کنند و هدف آنان در منطقه خطرناک بود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان اضافه کرد: در برابر آنان جبهه مقاومت به فرماندهی ایران اسلامی درسی فراموش نشدنی به داعش و اربابان فرا منطقه‌ای و منطقه‌ای داد و دنیا به این ایستادگی افتخار می‌کند.

وی در ادامه عنوان کرد: بارها دولتمردان انقلاب اسلامی گفتند که هر جای دنیا مظلومی از دست ستمگر فریاد بکشد ایران اسلامی  پشت سر آن بدون تعارف ایستاده است واین مرام مکتب امام حسین(ع) است.

برزگر در پایان اظهار امیدواری کرد که کشورها ی مستکبر و مرتجعین منطقه سرعقل بیایند و از سرنوشت داعش عبرت بگیرند که عاقبت تجاوز گری و وحشی گری شکست است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات