خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

آمریکا توان مقابله با ایران اسلامی را ندارد/ اقتصاد مقاومتی و وحدت ملت ایران تحریم‌ها را درهم می‌شکند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد، گفت: آمریکا امروز می داند ایران قدرت اول منطقه است.
کد خبر: ۸۹۴۳۶۱۳
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱

اقتصاد مقاومتی و وحدت امروز ملت ایران تحریم‌ها را در هم می‌شکندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی امروز در مراسم گرامیداشت 13 آبان سالروز  تسخیر لانه جاسوسی آمریکا با بیان اینکه آمریکا بر اساس برنامه‌ریزی‌های قبل از انقلاب، ایران را به عنوان ژاندرم منطقه انتخاب کرد، اظهار داشت: در آن دوران کشور ما کاملاً در اختیار آمریکا بود و برنامه‌ریزی‌های داخلی و خارجی توسط آنها انجام می‌شود.

وی با اشاره به جنایت‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در دوران قبل از انقلاب عنوان کرد: کاپیتولاسیون، استبدادهای حاکم و ده‌ها اقدام ضد انقلابی آمریکا در ایران موجب شد ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) انقلاب شکوهمند اسلامی را در ایران تشکیل دهند.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا با تمام قدرت در مقابل انقلاب نوپای ایران  ایستاد، گفت: ملت ایران با صلابت و توکل برخدا در راه احیاء اسلام و حفظ انقلاب اسلامی در مقابل فتنه‌ها و سرکوب‌گری‌های آمریکا و رژیم طاغوت ایستادگی و در این راه هزاران جوان تقدیم انقلاب و نظام کرد به طوری که هنوز هم جنایت‌های آمریکا در خیابان ژاله تهران از یادها فراموش نشده است.

وی به دشمنی‌های آمریکا علیه  کشور ایران در دوران پس از انقلاب اشاره و عنوان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57، آمریکا از همان سال‌های اول حرکت خود را آغاز و  توطئه‌های خود را علیه جمهوری اسلامی شکل داد که از نمونه های آن می توان به کوتادی 28 مرداد و کودتا در سال 58 در طبس اشاره کرد  که به شکل معجزه آسایی خنثی شد و آمریکا شکست خورد.

حاجی بابایی با اشاره به آغاز جنگ ایران و عراق، با بیان اینکه این جنگ با پشتیبانی آمریکا از عراق شروع شد، گفت : در این جنگ همه کشورهای دنیا به میدان آمدند و آمریکا با تمام قدرت از صدام پشتیبانی کرد.

وی با اشاره به اینکه در جنگ ایران و عراق کشور انگلیس، آلمان، فرانسه، مرتجعین منطقه و دیگر کشورها به روش‌های مختلف به کمک عراق آمد، تصریح کرد: ملت ایران با تقدیم صدها هزار شهید در طول هشت سال دفاع مقدس توانست انقلاب و نظام را حفظ و در برابر دشمنان به پیروزی دست یابند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنی‌های آمریکا علیه ایران هیچ‌گاه تمام نخواهد شد، افزود: در طول چهار دهه گذشته آمریکا یک لحظه از دشمنی با ملت ایران کوتاه نیامد و هر روز توطئه جدید علیه انقلاب اسلامی ایران طراحی کرد.

* دولت اوباما با دولت ترامپ هیچ گونه تفاوتی ندارد

وی عنوان کرد: امروز شاهد اقدامات دولت آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران هستیم که بر اساس سیاست‌های استکباری و ضد مردمی خود برنامه‌ها و توطئه‌هایی جدید طراحی کرده است.

حاجی بابایی خطاب به ملت سلحشور، دانش‌آموزان، دانشجویان و فرهنگیان کشور تاکید کرد: هیأت حاکمه و سیاستگذاران پشت پرده آمریکا برنامه‌ریزی دقیقی از سال‌های گذشته علیه ایران شکل داده‌اند و این برنامه‌ها ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دولت اوباما با دولت ترامپ هیچ گونه تفاوتی ندارد، متفاوت دانستن آن را ساده لوحی دانست و بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی و سیاستگذاری پشت پرده آمریکا علیه ایران، قسمتی از سیاست در  دولت اوباما و ادامه آن در دولت ترامپ اجرا می شود.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز عده ای ترامپ را دیوانه می دانند، ابراز داشت: آمریکا در طول هشت سال گذشته نیاز به یک سیاه‌پوستی به نام اوباما برای نوشتن نرم افزاز و برنامه داشت تا قطعنامه 2231 علیه ایران را به نحوی  برنامه ریزی کند که ترامپ در چهار سال بعدی بتواند بر اساس همان قطعنامه‌ها، برنامه جدیدی را علیه ایران تصویب کند.

وی با بیان اینکه امروز هیئت حاکمه آمریکا دیوانه‌وار همانند یک کشور شکست خورده در صدد توطئه جدید علیه ایران است، گفت: کشور آمریکا در برجام با وجود زیاده‌خواهی‌ها، محدود شدند بنابراین می‌خواهند با یک پیمان‌شکنی علیه ملت ایران تحریم‌های جدید و به قول خودشان کشنده  را تصویب و اجرا کنند.

حاجی‌بابایی تصریح کرد: هیئت حاکمه آمریکا برای شکستن عهدنامه و پیمان‌ها  و برای  رفتار غیرعقلانی خود علیه ایران ناگزیر به این جمع بندی رسید که بگویند ترامپ دیوانه است.

وی اضافه کرد: آمریکا با رفتار ناشیانه خود دیگر آبرو و حیثیتی برای خود در دنیا  باقی نمی‌گذارد چراکه نمی‌داند وقتی از خلیج فارس به عنوان خلیج عرب استفاده کند 80 میلیون ایرانی یکپارچه و با تمام سلایق سیاسی در برابر آن ایستاده  و موضع گیری خواهند کرد.

* آمریکا با حرکت ناجوانمردانه اقتصادی در صدد ضربه زدن بر جمهوری اسلامی

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به  تحریم‌های تصویب شده آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن را ناشی از مبارزه و کینه توزی آمریکا نسبت به 100 هزار شهید انقلاب و مدافعان حرم دانست.

وی تاکید کرد: آمریکا نمی‌داند تحریم علیه سپاه، مبارزه با پاسداران نیست بلکه مبارزه و کینه‌توزی با صد‌ها هزار شهید همچون شهید «حججی» و شهدای انقلاب اسلامی است به طوری که قصد انتقام گرفتن از شهدا، خانواده شهدا، کربلا و اربعین را دارد.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه آمریکا بر اساس تحریم‌های جدیدی سپاه پاسداران را از داشتن هر گونه موشک برای همیشه ممنوع کرده است، یادآور شد: این در حالی است که ترامپ و دولت آمریکا میلیاردها دلار از شاه عربستان برای در اختیار گرفتن موشک دریافت می کند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس با پیش پا افتاده‌ترین سلاح‌های جنگی در برابر دشمنان ایستادگی کرد و به پیروزی رسید، گفت: امروز به برکت خون شهدا، حرکت سپاه پاسداران و ارتش قهرمان، جمهوری اسلامی ایران موشک‌هایی دارد که تا 2 هزار کیلومتر دور‌تر از مرز‌های ایران را می‌تواند هدف قرار دهد.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس  شورای اسلامی ابراز داشت: آمریکا توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

وی تصریح کرد: آمریکا امروز می داند ایران قدرت اول منطقه است و به این آگاهی دارد که سربازان  او وقتی در خلیج فارس در دام سپاه و بسیج سرافراز افتاده  چگونه زانو زدند بنابراین اگر غیرت و قدرت جنگ با ایران را داشت در آن جریان تحقیرآمیز سکوت نمی کرد و موضع می‌گرفت.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در سوریه، یمن، لبنان، عراق و در تمام نقاط دنیا علیه امریکا به پیروزی رسید، گفت: آمریکا با حرکت ناجوانمردانه اقتصادی در صدد است بر جمهوری اسلامی ضربه وارد کند اما هیچ گاه پیروز نخواهد شد.

* سپاه و بسیج طومار داعش را در عراق در هم پیچید

وی اضافه کرد: هیئت حاکمه آمریکا تصور می‌کرد، می‌تواند با ایجاد شقاق بین نیرو‌های انقلاب و احزاب و گروه‌های مختلف در داخل کشور آنها را به گروه‌های مختلف تقسیم و تفرقه ایجاد کند در صورتی که امروز بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب تمام گروه‌های سیاسی با تمام سلایق پشت سر مقام معظم رهبری با مواضع قدرتمندانه خود حرکت می‌کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به یاوه گویی‌های ترامپ در هفته‌های اخیر نسبت به جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: اعلام مواضع رئیس‌جمهور، مجلس شورای اسلامی، همه گروه‌های سیاسی، شخصیت‌های کشوری و ملت بزرگ ایران نشان داده ایران یکپارچه برای مقابله با سیاست‌های ظالمانه و استکباری آمریکا محکم ایستاده است.

وی با اشاره به جنایت‌های داعش در منطقه با بیان اینکه آمریکا تمام زندگی، سرمایه، سیاست و برنامه‌های خود را در راستای تشکیل و تقویت داعش به کار گرفت، گفت: داعش با پشتیبانی آمریکا، عربستان ورژیم صهیونیستی از چنان قدرتی برخوردار بود که هر کشوری را می‌توانست در مدت یک سال تسخیر کند.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه سپاه و بسیج طومار داعش را در عراق با حرکت‌های افرادی مانند شهید همدانی، شهید حججی و شهدای مدافع حرم در هم پیچید و شکست داد، افزود: امروز هزاران موشک جمهوری اسلامی امان آمریکا را بریده است.

وی با اشاره به توان موشکی جمهوری اسلامی ایران و تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران عنوان کرد: آمریکا می‌خواهد موشک‌ها را از ایران بگیرد و آن را بی‌دفاع کند تا یک‌بار دیگر از سوی فردی مانند صدام، ایران را مورد حمله قرار دهد.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس  شورای اسلامی با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران با بیان اینکه وحدت امروز ملت ایران تحریم های آمریکا را در هم می شکند، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی جمهوری اسلام ایران تحریم‌ها را در هم می‌شکند و هیچ تاثیری نخواهد داشت.

وی با تاکید بر ایجاد وحدت بیشتر در کشور گفت: اگر ما در کشور به دور از حاشیه‌سازی کنار هم باشیم و با یکدیگر حرکت کنیم همانگونه که دولت و مجلس با هم هماهنگ شده تا در کشور بتوانیم شغل ایجاد کنیم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

* آمریکا در 27 مورد برجام را نقض کرده است

حاجی‌بابایی تصریح کرد: امروز دشمن ما آمریکا نیست بلکه تحریم های اقتصادی است که آمریکا علیه ما شکل می‌دهد و ما باید برای مقابله با آن در داخل کشور برای آن سیاستگذاری و برنامه‌ریزی کنیم.

وی با بیان اینکه ایجاد 1.5 میلیون شغل در کشور آمریکا را در جای خود می نشاند، گفت: حرکت‌های اقتصادی برای جوانان و خانواده‌های آنان آمریکا را سر جای خود خواهند نشاند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز دولت، مجلس و هر کسی که بخواهد جز در مسیر ایجاد اشتغال و معیشت و رونق اقتصادی قدمی بردارد در مسیر آمریکا حرکت می کند.

وی با اشاره به بدعهدی های آمریکا در برجام ابراز داشت: همه جناح‌های سیاسی کشور به این جمع‌بندی رسیدند که دیگر نمی شود با امریکا مذاکره کرد.

حاجی‌بابایی گفت: اگر کسانی بودند که تصور می‌کردند با آمریکا می‌شود کنار آمد و با او حرف حساب زد امروز دیگر در کشور چنین فردی وجود ندارد که دم از مذاکره با آمریکا بزند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در 27 مورد برجام را نقض کرده است، یادآور شد: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی و قانون مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا، پیشنهاد می‌کنیم دولت با اقتدار به سمتی حرکت کند که با آمریکا مقابله کند.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس خاطرنشان کرد: ما به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به مجلس پیشنهاد می کنیم علاوه بر  تجدید نظر بر همکاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی،  پروتکل الحاقی را نیز  لغو کند.

وی گفت:  باید به سمت غنی سازی اورانیوم قوی‌تر و قدرتمند‌تر از قبل از برجام حرکت کنیم تا همچون همیشه آمریکا را شکست دهیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات