خبرهای داغ:
امام جمعه همدان:

نابودی داعش در منطقه موجب خشم آل سعود و استکبار جهانی شده است

امام جمعه همدان با بیان اینکه دیپلماسی مقاومت بر توان داخلی و رشادت های مدافعان حرم تکیه کرد و دشمن را شکست داد، گفت: نابودی داعش در منطقه موجب خشم آل سعود و استکبار جهانی شده است.
کد خبر: ۸۹۵۲۶۳۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷

نابودی داعش در منطقه موجب خشم آل سعود و استکبار جهانی شده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته همدان در حسینیه امام خمینی (ره)، بیان داشت: نابودی داعش در منطقه موجب خشم آل سعود و استکبار جهانی شده است.

وی اظهار کرد: نابودی گروه‌های تروریستی و تکفیری داعش در منطقه یک پیروزی بزرگ است که باید آن را جشن گرفت.

خطیب جمعه همدان با بیان اینکه این دیپلماسی موجب افتخار ایران اسلامی است، افزود: دیپلماسی مقاومت بر توان داخلی و رشادت های مدافعان حرم تکیه کرد و دشمن را شکست داد.

محمدی گفت: این پیروزی حاصل مقاومت مردم سوریه و عراق و تصمیم هوشمندانه و صحیح نظام اسلامی، هدایت های رهبر معظم انقلاب و جانفشانی رزمندگان اسلام است.

وی با قدردانی از همدلی و کمک رسانی مردم به زلزله زدگان غرب کشور، افزود: این کمک ها باید هدفمند باشد و از طریق ارگان های که کار را برعهده گرفته اند، انجام شود.

امام جمعه همدان افزود: همدلی، مهربانی و نوعدوستی مردم ایران در کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه جامعه جهانی را مبهوت کرد.

وی همچنین با اشاره به شهادت امام حسن عسگری (ع) بر ضرورت معرفت امام شناسی تاکید کرد و افزود: باید شناخت ائمه در جامعه پر رنگ تر باشد چراکه تنها برگزاری آیین روضه و مداحی موجب شناخت ائمه نمی شود بلکه باید معرفت شناسی را به جوانان آموزش داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار