خبرهای داغ:
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی خبرداد

آمادگی کنترل ناآرامی در رزمایش امنیتی خراسان جنوبی

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: در رزمایش امنیتی خراسان‌جنوبی تمرین و رزمایش نقاط قوت و ضعف بررسی شده تا در صحنه های واقعی، آمادگی کنترل ناآرامی ها در صحنه با ظرفیت مناسب وجود داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۵۱۸۹۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حسن شجاعی نسب، رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی صبح امروز در رزمایش امنیتی ناجا و سپاه، اظهار کرد: برای نخستین بار رزمایش امنیتی خراسان‌جنوبی در دو بخش انتظامی و امنیتی و برگزار می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: نمایش اقتدار و آمادگی پرسنل و نیروهای نظامی و انتظامی برای مدیریت بحران و اغتشاشات از اهداف برگزاری این رزمایش است.

 

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی افزود: در این تمرین و رزمایش نقاط قوت و ضعف بررسی شده تا در صحنه های واقعی، آمادگی کنترل ناآرامی ها در صحنه با ظرفیت مناسب وجود داشته باشد.

 

یوسفی، معاون عملیات سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی هم در این رزمایش، گفت: شش گردان رزم در این رزمایش حضور دارند که این گردان ها شامل یک گردان امنیتی امام علی(ع)، چهار گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر هستند.

 

یوسفی افزود: عمده برنامه های این رزمایش، تاکتیک سد، هجوم، عملیات تعقیب و گریز و پاکسازی و تخلیه مجروحین است.

 

وی خاطرنشان کرد: رصد فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، نمایش اقتدار توسط گردان امام علی(ع) و اجرای عملیات روانی از دیگر برنامه های این رزمایش است.

 

یوسفی یادآورشد: نقاط مهم قابل حفاظت پیش بینی شده در این رزمایش ۱۴ نقطه و تعداد ایست بازرسی ها در وضعیت امنیتی هشت پست است.

 

منبع: خاورستان

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها